bassiebas6 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 weet je hoe lagge dat is die zou ik wel tegen mijn huis willen hebben Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Dat mogen ze wel op mijn kamer doen hoor Reageren
.xen0 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Flink bed heb jij.De reclame is overigens geschilderd op het gebouw waar Rockstar heel vaak immense reclames op zet: de grote IV en het nieuwe GTA IV logo stonden er voor de huidige afbeelding. Er werd nog even gehoopt dat er dit maal een hint tot de nieuwe release zou worden gegeven, maar dat lijkt helaas niet zo te zijn... Zo'n bed wil ik ook. Anyways; Enig nieuws of het al af is? Ben wel benieuwd het eindresultaat te zien. Reageren
pilot Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Flink bed heb jij.De reclame is overigens geschilderd op het gebouw waar Rockstar heel vaak immense reclames op zet: de grote IV en het nieuwe GTA IV logo stonden er voor de huidige afbeelding. Er werd nog even gehoopt dat er dit maal een hint tot de nieuwe release zou worden gegeven, maar dat lijkt helaas niet zo te zijn... Zo'n bed wil ik ook. Anyways; Enig nieuws of het al af is? Ben wel benieuwd het eindresultaat te zien. Kijk op wikigta bij caracters bij Gta IV en kijk bij Lola dan zie je wat het eindresultaat geven. Als je het niet kan vinden geef ik je wel een link. Reageren
.xen0 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Moet dan het (mooie:engel:) eindresultaat zijn. Reageren
pilot Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Moet dan het (mooie:engel:) eindresultaat zijn. Je hebt haar gevonden. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 hier kan je hem nog eens zien, lijkt wel of ie af is. Trouwens, het is geen billboard het is op die muur geschilderd van dat gebouw. Reageren
pilot Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 hier kan je hem nog eens zien, lijkt wel of ie af is. Trouwens, het is geen billboard het is op die muur geschilderd van dat gebouw. Om heel die muur vol te schilderen zou wel veel werk gekost hebben. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Mooi eindresultaat, hoop dat R* gratis posters uit gaat delen van dit plaatje of een andere, kunnen ze nog meer reclame maken. Ookal maken ze best veel reclame in zon drukke straat aan al die auto's te zien Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 hier kan je hem nog eens zien, lijkt wel of ie af is. Trouwens, het is geen billboard het is op die muur geschilderd van dat gebouw. Om heel die muur vol te schilderen zou wel veel werk gekost hebben. ja hier zie je hem beter. hij is nog niet helemaal af: ze zijn er op 1 oktober al mee begonnen (toen nog alleen het eraf halen van de vorige gta 4 reclame) hier kun je de hele vooruitgang zien: http://www.nicknormal.com/normalblog/2007/...of-a-billboard/ Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Wat vinden jullie van mijn nieuwe avater xD Reageren
pilot Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Wat vinden jullie van mijn nieuwe avater xD Leuke avatar lijkt sprekend op dat schilderwerk op die muur maar ik kan me ook vergissen. Reageren
Verrity Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ook gratis verkrijgbaar op XBOX Marketplace kun je als Theme gebruiken Alleen heb je al die letters en dingen voor dat plaatje Reageren
battle1970 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 kijk is hij is klaar! ik vind hem erg mooi! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Het is geen reclame het is kunst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.