b4rtsimps0n Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 als je trouwens die reclame op de muur vergelijkt met de normale artwork kun je een verschil ontdekken in de versie op het gebouw heeft lola een decolleté[/font] Reageren
Romal Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 lol Hij is trouwens wel mooi geworden. en best snel volgens mij gemaakt. RoMaL Reageren
pilot Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) als je trouwens die reclame op de muur vergelijkt met de normale artwork kun je een verschil ontdekken in de versie op het gebouw heeft lola een decolleté[/font] Ja je hebt gelijk. Ik had het helemaal niet opgemerkt. Goed gevonden. Bewerkt: 18 oktober 2007 door pilot Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 man ik wil ook tussen de keiharde marketing van GTA IV wonen of op vakantie zijn. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 als je trouwens die reclame op de muur vergelijkt met de normale artwork kun je een verschil ontdekken in de versie op het gebouw heeft lola een decolleté[/font] Eigenlijk hebben ze er gewoon wat bij getekend, d'r kleding is nog hetzelfde. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 als je trouwens die reclame op de muur vergelijkt met de normale artwork kun je een verschil ontdekken in de versie op het gebouw heeft lola een decolleté[/font] Eigenlijk hebben ze er gewoon wat bij getekend, d'r kleding is nog hetzelfde. ik zeg niet dat ze andere kleren aan heeft, maar je kan wel een decolleté zien, en wat er niet is op de artwork..das toch een verschil of niet? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 weer een nieuwtje dan voor de feiten, lola heeft een decolete *details* Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik heb een leuk "filmpje" gemaakt van het ontstaan van deze muurschildering, uiteraard met toestemming van de maker van de foto's. Click (2.3 MB animated gif) Reageren
Wesley Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik vindt het wel echt stijlvol. Wil ik ook in Nederland Inderdaad, je ziet zulke dingen sowieso niet vaak in Nederland, dus het mag nou wel eens een keer Maarja ik vind het idee wel leuk bedacht van R* om zo een soort van reclame te maken voor GTA IV. Laten we met z'n alle hopen dat zo'n bord ook in Nederland komt Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik heb een leuk "filmpje" gemaakt van het ontstaan van deze muurschildering,uiteraard met toestemming van de maker van de foto's. Click (2.3 MB animated gif) mooi gedaan dat je het zo allemaal achter elkaar ziet.. maar is photography niet met ph? Reageren
Romal Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Leuk gemaakt Had een vraagje Hadden ze wel eens eerder zo iets gedaan? RoMaL Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Leuk gemaaktHad een vraagje Hadden ze wel eens eerder zo iets gedaan? RoMaL zon grote reclame artwork? ik kan het me niet herinneren, en als ik erop zoek vind ook niets van de vorige gta's en iets vergelijkbaars. Reageren
Naudin Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ze pakken het groots aan Reageren
michael50000 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 wat een kunstwerk :o :o !!dit heb ik nog nooit gezien!,tis gwn prachtig en het is niet te verwonderen dat rockstargames met zoiets komt,rockstar games rules! Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Leuk gemaaktHadden ze wel eens eerder zo iets gedaan? zon grote reclame artwork? ik kan het me niet herinneren, en als ik erop zoek vind ook niets van de vorige gta's en iets vergelijkbaars. De cover van GTA San Andreas heeft ook op het gebouw gestaan. Er staat een foto van op GTAForums.com, maar het forum is momenteel down. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.