Jump to content

Nieuw gigantisch billboard in NY.

Recommended Posts

Geplaatst:
Leuk gemaakt

Hadden ze wel eens eerder zo iets gedaan?

zon grote reclame artwork? ik kan het me niet herinneren, en als ik erop zoek vind ook niets van de vorige gta's en iets vergelijkbaars.

De cover van GTA San Andreas heeft ook op het gebouw gestaan. Er staat een foto van op GTAForums.com, maar het forum is momenteel down.

oh ok. ja ik weet het, ze zijn nu al een tijdje offline.

• Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

12

• pilot

7

• Gta-killer

4

• Romal

4

Geplaatst: (bewerkt)
gta4-oct-19.jpg

kijk is hij is klaar! ^_^ ik vind hem erg mooi!

Die pick-up rechts onder op de foto lijkt wel erg veel op een bobcat :bonk:

gallery40ii1.jpg

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
gta4-oct-19.jpg

640px-Wa_ca_light_bobcat.jpg

dat was dacht ik ook de bedoeling geweest. want veel auto's in gta zijn op echte gebaseerd maar wegens licentie-kosten/regels niet exact nagebouwt.

Geplaatst:
gta4-oct-19.jpg

640px-Wa_ca_light_bobcat.jpg

dat was dacht ik ook de bedoeling geweest. want veel auto's in gta zijn op echte gebaseerd maar wegens licentie-kosten/regels niet exact nagebouwt.

Ik heb de auto bij pimp shop dezelfde kleuren als op foto gegeven. Ik vond het gewoon toevallig dat er een auto uit san andreas voor langs de weg stond op die foto.

Geplaatst:
Ik heb de auto bij pimp shop dezelfde kleuren als op foto gegeven. Ik vond het gewoon toevallig dat er een auto uit san andreas voor langs de weg stond op die foto.

bobcat zat in gta 3, vc én san andreas..en de stories :puh: en op een screenshot van gta 4 is hij ook al meerdere keren te zien :puh: dus ik denk dat ze het expres ook hebben gedaan. hij staat er ook echt zo op zo'n soort podiumpje.

Geplaatst:

Haha, heel tof dit billboard. In Nederland zou t wel leuk zijn maar waarop? Op het grote ING gebouw in A'dam zeker? Of op een KLM vliegtuig. Leuke fantasie maar ze kunnen beter opschieten met het spel inplaats van eerst zulke reclame te maken vind ik. :Y

Geplaatst:
Haha, heel tof dit billboard. In Nederland zou t wel leuk zijn maar waarop? Op het grote ING gebouw in A'dam zeker? Of op een KLM vliegtuig. Leuke fantasie maar ze kunnen beter opschieten met het spel inplaats van eerst zulke reclame te maken vind ik. :Y

die reclames gaan niet echt ten koste van het maken van het spel hoor :puh: ze maken het in schotland, en mensen in new york laten het daar op de muur schilderen.

is dat gebouw trouwens niet het hoofdkantoor van rockstar games zelf..weet iemand dit?

die reclames gaan niet echt ten koste van het maken van het spel hoor :puh: ze maken het in schotland, en mensen in new york laten het daar op de muur schilderen.

is dat gebouw trouwens niet het hoofdkantoor van rockstar games zelf..weet iemand dit?

Ik geloof van wel. Ik zag het ook in een topic op dit forum. Ik zal wel even kijken. ;)

EDIT: Nee ik las in een ander topic dat het niet dat gebouw was maar een gebouw verderop die bijna niet opvalt.

Bewerkt: door pilot

bobcat zat in gta 3, vc én san andreas..en de stories :puh: en op een screenshot van gta 4 is hij ook al meerdere keren te zien :puh: dus ik denk dat ze het expres ook hebben gedaan. hij staat er ook echt zo op zo'n soort podiumpje.

daar moet ik je helaas in telleurstellen bart. want als je goed kijkt zie je dat er eigenlijk gewoon een oranje ladder voor die wagen op de grond ligt. en die wagen staat daar gewoon geparkeerd. waarschijnlijk gewoon een wagen van de schilder aangezien er een ladder naast ligt en ook de gebruikte schildersbak waar hij bij staat geparkeerd. en volgens mij is het in amerika een heel populair klusjesman-voertuig.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

daar moet ik je helaas in telleurstellen bart. want als je goed kijkt zie je dat er eigenlijk gewoon een oranje ladder voor die wagen op de grond ligt. en die wagen staat daar gewoon geparkeerd. waarschijnlijk gewoon een wagen van de schilder aangezien er een ladder naast ligt en ook de gebruikte schildersbak waar hij bij staat geparkeerd. en volgens mij is het in amerika een heel populair klusjesman-voertuig.

oh ja ik keek verkeerd. ik dacht dat hij zo schuin op zo'n ding stond zoals je wel is voor autoshowrooms ziet :puh:

naja maakt voor de rest ook niet uit. al die hillbillys en klusjesmannen in amerika rijden inderdaad in een pickup :puh:

Geplaatst:

Waarom ze dit doen?? je ziet zelf maar weer

ze hebben een bord geschildert en we praten er over op forums.dat is weer extra reclame.

ze zijn juist slim bezig..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...