Jump to content

Nieuw gigantisch billboard in NY.


Boris H.

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    12

  • pilot

    7

  • Gta-killer

    4

  • Romal

    4

Hmm, ik denk toch dat het nog even gaat duren voor er weer een vervolg op de serie komt.

Ja weer een paar jaar waarschijnlijk. Ik denk dat het korter duurt als gta 4 net als gta 3 weer een nieuwe reeks start voordat de volgende word gereleased. Maar eerst maar is GTA 4 eindelijk in handen hebben en hebben gespeeld voor we over de volgende gaan discussieren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Dat kost een flinke smak geld. Jammer dat die dingen hier niet in Rotterdam e.d. hangen ;). Ziet er wel tof uit moet ik zeggen. Ik zou ook niet 1 2 3 kunnen zeggen welke andere game dit heeft gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje onzin om gelijk een Gigantisch billboard in NY te maken , Het is maar een game en ik denk dat sommige mensen daar last van hebben als er een game billboard voor te maken , Misschien is dit wel reklame maar dan moet je het niet zo uitgebreid maken dat je het gelijk ziet en voor gaat eren!

mar zullen mensen er last van hebben anders zal der een kaale gebouw daar staan vind dit mooier mar die karakter zie je tog wel vaker dat is tog die eene met die lolly

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie billboard weer hoor :dans:

Jammer dat in Nederland zoiets niet voorkomt. :N

Maar nog minimaal 14 daagjes wachten, en dan is het zover! :eten::dans:

Groetjes,

MGT. ^_^

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, da's toch niet zo'n rare gedachte? Rockstar trekt alles uit de kast om het spel maar te promoten. Dan zou het inderdaad grappig zijn om bovenop de billboard iets te leggen wat uniek is (zoals die Hidden Packages die worden rondgestuurd)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...