Black Admiral Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Volgens mij wordt GTA 4 zó een succes, dat Rockstar de komende jaren niet gaat stoppen met deze geweldige serie! Reageren
tjoef Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hmm, ik denk toch dat het nog even gaat duren voor er weer een vervolg op de serie komt. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hmm, ik denk toch dat het nog even gaat duren voor er weer een vervolg op de serie komt. Ja weer een paar jaar waarschijnlijk. Ik denk dat het korter duurt als gta 4 net als gta 3 weer een nieuwe reeks start voordat de volgende word gereleased. Maar eerst maar is GTA 4 eindelijk in handen hebben en hebben gespeeld voor we over de volgende gaan discussieren Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken: Klik hier voor de foto's. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken:Klik hier voor de foto's. Hmmm Ik vind dat RockStar best wel eens iets aan promotie mag gaan doen Cool Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Dat kost een flinke smak geld. Jammer dat die dingen hier niet in Rotterdam e.d. hangen . Ziet er wel tof uit moet ik zeggen. Ik zou ook niet 1 2 3 kunnen zeggen welke andere game dit heeft gedaan? Reageren
Biocount Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken:Klik hier voor de foto's. Leuke fotos, bedankt Reageren
nljesse Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik vind het een beetje onzin om gelijk een Gigantisch billboard in NY te maken , Het is maar een game en ik denk dat sommige mensen daar last van hebben als er een game billboard voor te maken , Misschien is dit wel reklame maar dan moet je het niet zo uitgebreid maken dat je het gelijk ziet en voor gaat eren! mar zullen mensen er last van hebben anders zal der een kaale gebouw daar staan vind dit mooier mar die karakter zie je tog wel vaker dat is tog die eene met die lolly Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Mooie billboard weer hoor Jammer dat in Nederland zoiets niet voorkomt. Maar nog minimaal 14 daagjes wachten, en dan is het zover! Groetjes, MGT. Bewerkt: 15 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren
Racingfreak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken:Klik hier voor de foto's. Daar wordt pas echte goede reclame gemaakt! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Zeker nice! Hoewel ik niet onder de indruk ben van de HUD-Screen (Door scan?), denk ik nog steeds dat dit een topgame wordt. Ciao Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken:Klik hier voor de foto's. Het zou me (bijna) niet verbazen als er een hiddenpackage op dat billbord lag. Reageren
steintje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Er zijn weer nieuwe billboards opgedoken:Klik hier voor de foto's. Het zou me (bijna) niet verbazen als er een hiddenpackage op dat billbord lag. waar slaat dat nou weer op? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Nou, da's toch niet zo'n rare gedachte? Rockstar trekt alles uit de kast om het spel maar te promoten. Dan zou het inderdaad grappig zijn om bovenop de billboard iets te leggen wat uniek is (zoals die Hidden Packages die worden rondgestuurd) Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Het character dat er op komt is Lola (de hoer van Niko voor de 'speciale' uurtjes) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.