Jump to content

gta san andreas savegames

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand hoe het kan dat als ik er een savegame van deze site of een andere en ik hem in gta san andreas user files zet en als ik hem dan wil laden in het spel dat ie het dan niet doet en een nieuwe game begint?????

Geplaatst:
weet iemand hoe het kan dat als ik er een savegame van deze site of een andere en ik hem in gta san andreas user files zet en als ik hem dan wil laden in het spel dat ie het dan niet doet en een nieuwe game begint?????

Je moet kijken of jou Versie van San Andreas overeenkomt met de Savegame van deze of een andere site. Dit doe je door naar 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script' en nu moet je kijken hoe groot je script is zo kan je zien welke versie je hebt:

Is jou Script.img 568 kb groot, dan wil dit zeggen dat jij V1.00 hebt.

Is jou Script.img 562 kb groot, dan wil dit zeggen dat jij V2.00 hebt. Veel succes :).

Geplaatst:

Als je eenmaal weet welke versie je hebt, de uitleg staat hierboven, moet je kijken welke savegame je nodig bent. Hier op het forum hebben ze daar wat handigs voor gemaakt, ze hebben de algehele storyline gespeeld, zowel voor V1 als voor V2.

Dit is heel handig te doen, je kunt de missies spelen, alleen bij de link naar V1 zit ook nog een 100% savegame, voor V2 zie ik die niet staan. Mocht je daar naar op zoek zijn, Google doet ook nog altijd wonderen, en, als ik me niet vergis, is hier in de Download Database van het forum ook nog wel wat te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...