Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok, ik heb wel eens gehoord van trainers. Dat je jezelf daarmee kan teleporteren naar interiors. Maar nu wil ik graag weten wat het PRECIES is, hoe het werkt, of het schadelijk is voor SA, en waar ik ze kan krijgen.

Geplaatst:

Hoi. Ten eerste zijn trainers niet schadelijk voor je SA. De meeste trainers zijn ook toegestaan te posten op dit forum. Maar voor zover ik weet is er maar één trainer waarmee je naar interiors kan teleporteren. En dat is Mod_Sobeit. Die moet je zelf even op Google op zoeken want die mag je hier geloof ik niet linken

Geplaatst:

Cheaten via trainer word ook gezien als cheaten in dat lijstje waar je kan zien hoevaak je gecheat heb.

Geplaatst:
Cheaten via trainer word ook gezien als cheaten in dat lijstje waar je kan zien hoevaak je gecheat heb.

Niet bij iedere trainer...

Overigens kan je teleporteren met behulp van San Andreas Place Manager, via coördinaten (zie WikiGTA, daar staat bij elk interieur de coördinaten geschreven). San Andreas Place Manager kan je hier downloaden.

Geplaatst:

Heel makkelijk. Ten eerste moet je GTA SA opstaren. Vervolgens klik je ingame op Alt+Tab of de Windows-toets (tussen Ctrl en Alt) om terug naar het bureaublad te gaan. Nu start je de Sa Place Manager op. Je kunt nu bepaalde coördinaten invoeren en op Teleport klikken. Ook staat er een lijstje met huizen en interiors waar je op kan klikken en vervolgens op Teleport. Nu kijk je weer ingame en je zult geteleporteerd zijn.

Het kan zijn dat je je ineens onder het oppervlak bevindt en gaat vallen. Normaal gesproken bevind je je na een tijdje ineens weer boven de grond, maar je kunt ook gewoon (in SA Place Manager) het getal dat bij de Z-as staat een stuk verhogen.

Geplaatst:

Ik heb dus een probleempje hiermee want als ik de coordinaties heb ingevoerd van LS Int. Airport in de SA Placemanager, en ik druk op teleport en ga weer ingame, dan val ik boven de snelweg (ter hoogte van die fabriek) in SF naar beneden...

Weet iemand wat ik dan fout doe?

Ik vul gewoon de coordinaten in van deze site.

Geplaatst:

Misschien kan je de z-waarde iets verhogen. De Coördinaten zijn misschien de onderkant van het interieur. Maar bij coördinaten waarbij je wilt teleporteren, wordt het gezien op buik hoogte van de speler. Dus als je dan teleporteert heb je kans dat je met de buik in de grond teleporteert, waarna je verplaatst wordt.

De reden waarom je in SF kan vallen, is omdat de interieuren niet precies boven het deel waar het in de game staat ligt.

Hopelijk is dit het probleem :)

Geplaatst:

Ok, dat van die coordinaten wist ik, dus ik voerde als test die van de de sex shop in (gevonden op wikigta) maar er gebeurde niets. Waar kan dat aan liggen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...