Jump to content

Muziek naar de HDD van de 360?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik muziek van mijn USB-Stick naar de HDD van de 360??

alvast bedankt,

jesse_gtalover

Geplaatst:

Je bedoelt opslaan ? Dat gaat helaas niet. Erg vervelend imo. Enigste hoe het kan is een CD met muziek in je 360 stoppen en dan kan je die muziek wel opslaan op je HD.

Geplaatst:
Je bedoelt opslaan ? Dat gaat helaas niet. Erg vervelend imo. Enigste hoe het kan is een CD met muziek in je 360 stoppen en dan kan je die muziek wel opslaan op je HD.

das best wel kl*te :duh: nja, dan maar gewoon CD-RW's gebruiken :puh:

Geplaatst:

Het beste voor je muziek af te spelen, is het streamen vanaf een pc. Dan heb je geen geknoei met usb sticks ofzo, maar je pc moet dan wel aanstaan.

Geplaatst:
Het beste voor je muziek af te spelen, is het streamen vanaf een pc. Dan heb je geen geknoei met usb sticks ofzo, maar je pc moet dan wel aanstaan.

zou je mij misschien uit kunnen leggen hoe ik dit doe? hartstikke bedankt alvast! :tu:

Geplaatst:

Met Microsoft Windows Media Player kun je muziek, plaatjes en video's van je computer naar de Xbox 360 streamen. Daarvoor hoef je geen extra software te downloaden.Ga als volgt te werk om de Xbox 360 aan te sluiten.

Stap 1:Start Windows Media Player

* Start Windows Media Player op de pc met Windows Vista. Selecteer Start, Windows Media Player.

Stap 2: Schakel media delen in.

* Klik op de pijl onder het tabblad Library en klik op Media Sharing.

* Schakel in het dialoogvenster Media Sharing het selectievakje Share my media to in.

* Selecteer de Xbox 360 in de lijst met apparaten onder het selectievakje Share my media to.

* Klik op Allow

* Klik op OK

Stap 3:Configureeer de Xbox 360

* Selecteer in het gedeelte Media Music, Picture or Photos.

* Selecteer Computer en druk op A.

* Selecteer YES, Continue en druk op A.

* Selecteer de pc met Windows Vista en druk op A.

* Zoek en selecteer de muziek, afbeeldingen of video's die je wilt afspelen.

Geplaatst:
Met Microsoft Windows Media Player kun je muziek, plaatjes en video's van je computer naar de Xbox 360 streamen. Daarvoor hoef je geen extra software te downloaden.Ga als volgt te werk om de Xbox 360 aan te sluiten.

Stap 1:Start Windows Media Player

* Start Windows Media Player op de pc met Windows Vista. Selecteer Start, Windows Media Player.

Stap 2: Schakel media delen in.

* Klik op de pijl onder het tabblad Library en klik op Media Sharing.

* Schakel in het dialoogvenster Media Sharing het selectievakje Share my media to in.

* Selecteer de Xbox 360 in de lijst met apparaten onder het selectievakje Share my media to.

* Klik op Allow

* Klik op OK

Stap 3:Configureeer de Xbox 360

* Selecteer in het gedeelte Media Music, Picture or Photos.

* Selecteer Computer en druk op A.

* Selecteer YES, Continue en druk op A.

* Selecteer de pc met Windows Vista en druk op A.

* Zoek en selecteer de muziek, afbeeldingen of video's die je wilt afspelen.

Er zijn alleen 2 dingen... Ten eerste heb ik geen Vista :duh: Ten tweede: Moet ik de 360 dan niet met een of ander kabeltje aansluiten aan de computer? zo ja, wat voor een kabeltje?

Geplaatst:

Met een Ethernet-kabel doe je dat ;). Gewoon rechtstreeks van de PC naar de Xbox 360 aansluiten en je hebt het :)

Overigens hoeft het niet perse Win Vista te zijn. Het kan ook met Win.Xp :)

Geplaatst:
Met een Ethernet-kabel doe je dat ;). Gewoon rechtstreeks van de PC naar de Xbox 360 aansluiten en je hebt het :)...

De ethernet kabel gaat op dit moment van de 360 rechtstreeks naar de router, omdat er maar één aansluiting op de pc zit en ook maar één op de 360 :( Hoe kan ik dit dan oplossen?

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je niet gewoon van je router afhalen en gewoon rechtstreeks in je PC stoppen. Het moet namelijk rechtstreeks...

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Kan je niet gewoon van je router afhalen en gewoon rechtstreeks in je PC stoppen. Het moet namelijk rechtstreeks...

De computer heeft maar één aansluiting, anders kan ik met mijn pc het internet niet meer op :( en we zijn nu trouwens net blij dat we de kabel van de router een verdieping hoger hebben gekregen...

Geplaatst:
Ik zie dan geen oplossing :N. Sorry maar het moet zo.

Bestaan er toevallig geen 'splitters' voor ethernet-kabels?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...