Jump to content

Meerdere plots en 16-speler multiplayer in GTA IV


the max

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • the max

    2

  • Romal

    2

  • .xen0

    2

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zou ik het eigenlijk wel jammer vinden als je geen gebieden meer hoeft vrij te spelen. Vond ik altijd wel leuk om te doen. Dat was voor mij ook altijd een van de redenen om de missies te spelen. Maar daarentegen lijkt de multiplayer me wel weer cool. We zullen wel zien wat het wordt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk. :) Lijkt me wel leuk dat je onmiddelijk overal naar toe kan, maar ik hoop niet dat ze al vanaf het begin de missies zullen versprijden over heel LC, want dan zal het veel moeilijker zijn om je weg te vinden... Als je beetje per beetje krijgt gaat dit veel makkelijker, want dan kan je alles beter ontdekken. :puh:

Nu nog maar hopen dat ie op de PC uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nog wel of dat ik er veel gebruik van ga maken. Persoonlijk vind ik Singleplayer toch eigenlijk altijd wel leuker. Dingen als bijvoorbeeld zuipen zijn leuker met anderen, maar dingen als bijvoorbeeld gamen vind ik persoonlijk leuker om alleen te doen. Heb je ook geen last van al die mensen die óf cheaten óf veel te goed zijn óf veel te slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is dat een verhaal dat een Canadese website op een gamebeurs (waar R* zelf helemaal niet officieel aanwezig was) van een R* medewerker zegt te hebben gehoord.

Mij iets te veel onzekerheid en "van horen zeggen" om het zomaar als waarheid aan te nemen. We wachten maar even af, of en wanneer R* het officieel gaat bevestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Daarnaast denken de ontwikkelaars erover om de gehele spelwereld open te stellen vanaf de spelstart.

Daar denken ze dus over, het is nog niet helemaal zeker. Ik kan iig niet wachten, het eerste wat ik ga doen is die MP functie uitproberen. Maar mij lijkt het ook leuker om de hele stad in één keer open te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...