Jump to content

Meerdere plots en 16-speler multiplayer in GTA IV


the max

Recommended Posts

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Daarnaast denken de ontwikkelaars erover om de gehele spelwereld open te stellen vanaf de spelstart.

Daar denken ze dus over, het is nog niet helemaal zeker. Ik kan iig niet wachten, het eerste wat ik ga doen is die MP functie uitproberen. Maar mij lijkt het ook leuker om de hele stad in één keer open te hebben.

Mij dus absoluut niet!

Ik vindt het leuker om steeds nieuwere delen vrij te spelen zodat ik wat heb om naar toe tekijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • the max

    2

  • Romal

    2

  • .xen0

    2

Er gaan geruchten dat de überzandbakgame Grand Theft Auto IV, die in het tweede kwartaal van 2008 zal verschijnen, voorzien zal zijn van een multiplayermode. Deze multiplayermode zal speelbaar zijn voor maximaal zestien personen. Rockstar of Take Two heeft het gerucht niet willen bevestigen. De informatie over een multiplayermode circuleerde op het gamesevenement PlayStation Holiday Preview Event. Laten we hopen dat een van de ontwikkelaars zijn mond voorbij heeft gepraat want op een GTA-multiplayer mode zitten héél veel gamers te wachten.

Grand Theft Auto IV zal het nieuwste spel worden in de GTA reeks, die al jaren uitgegeven wordt door Rockstar Games. De game zal gebruik maken van de Rage-engine en speelt zich opnieuw af in Liberty City, dat zeer veel gelijkenissen heeft met New York. Zo zul je diverse bekende wijken en gebouwen tegenkomen, maar dan onder een aangepaste naam. Je speelt de rol van Serviër Niko Bellic, waarmee je kunt gaan en staan waar je maar wilt. Toch zal je ook gewoon weer opdrachten kunnen aannemen, die je worden toegewezen via je mobiele telefoon.

Grand Theft Auto IV zal in het tweede kwartaal van 2008 verschijnen op Xbox 360 en PlayStation 3.

( Bron: www.gamersnet.nl )

Bewerkt: door NL-RIKKIE-NL
Link to comment
Delen op andere websites

zo er wordt wel veel letterlijk gekopieerd vandaag :puh:

en het bericht klopt niet eens.

Multiplayer is, zoals hierboven als is gezegd, al heel lang geleden bevestigd. Het is alleen laatst bekend geworden dat ze gaan voor 16 player multiplayer modus online.

En de release datum is ook verkeerd gezet, zoals velen zich daarin vergissen. Het is niet het tweede kwartaal van 2008, maar het tweede fiscale kwartaal van 2008 dat al in februari begint, en niet het kwartaal dat van april tot juni duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft weer wat nieuws vrijgegeven, naar aanleiding van een ander topic ben ik maar weer eens op InsideGamer gaan browsen en ben ik op dit gestuit, gister vrijgegeven:

Rockstar bevestigt multiplayer-modus voor GTA IV (X360, PS3)

Nieuws | 15 oktober 2007 - Rockstar heeft wat nieuwe details vrijgegeven over Grand Theft Auto IV. Zo komt er een multiplayer optie die ondersteuning biedt voor 16 spelers. Naast de standaard deathmatch zullen er ook ander modi speelbaar zijn. Daarover is echter nog niets bekend.

Naast het implementeren van de multiplayer is Rockstar ook bezig met het testen van meerdere verhaallijnen. Om dit te realiseren overweegt men om de gehele wereld direct vrij te geven zodat spelers kunnen gaan en staan waar ze maar willen. In de vorige GTA delen werd er gebruik gemaakt van wegblokkades, ingestorte tunnels en wegwerkzaamheden om spelers te belemmeren andere delen van de stad te bereiken voordat deze waren vrijgespeeld.

GTA IV zal in het tweede kwartaal van 2008 verschijnen, zowel op de PlayStation 3 als de Xbox 360. We zullen dus nog even moeten wachten voor we de multiplayer (en natuurlijk de singleplayer) aan de tand kunnen voelen.

Link naar bron:

http://www.insidegamer.nl/xbox360/grandthe...iv/nieuws/17867

Klinkt veel belovend, nu moet ik toch m'n excuses aanbieden voor het zeggen in een andere post dat Halo3 wel Live had en (zover we wisten :engel:) GTA4 niet.

Hoe denken jullie erover? ;)

Verwijder de post maar als dit al gepost is .. :bonk:

Bewerkt: door .xen0
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid heb ik weer even contact opgenomen met Take Two Interactive. Zij konden mij nog niets bevestigen over de multiplayerfunctie en hoe deze gaat werken.

Kortom het nieuwsbericht is niet helemaal naar waarheid en al zo vaak geciteerd van een ander citaat dat er niet veel van de originele bron en dus de feiten is overgebleven (aangezien nieuwsbericht schrijvers altijd hun berichten 'mooier' maken).

We zullen dus voorlopig moeten wachten op nieuwe informatie over GTA4.

NOTE: dit topic nu een beetje onduidelijk omdat ik drie topics over hetzelfde onderwerp en nieuwsbericht heb samengevoegd. Als je dus in de toekomst een nieuw topic aanmaakt kijk dan eerst of er reeds een topic over loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig, verwijder dan maar, mijn schuld had moeten zoeken maar zit bij een vriend. :N

Edit;

Na een stukje zoeken vond ik dit http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...Multiplayer+GTA , wat alleen gaat over waarschijnlijkheid, dit is zekerheid. ;)

ja als jij het niet kan vinden betekent het niet dat het al laaaaaang bevestigd was dat er multiplayer in zit. En de info die nu is vrijgekomen is niet echt betrouwbaar over 16 players enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer :tu: Super, hopen op lagvrije dedicated servers van R*.

ja bij de ps3 wel.. bij de 360 loopt het via microsoft zelf.

Sony zorgt toch voor alle ps3 servers, hoe ze het ook doen, ik heb nog nooit last van lag gehad.

Maar het was toch helemaal niet zeker of dit bericht klopte :?

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer :tu: Super, hopen op lagvrije dedicated servers van R*.

ja bij de ps3 wel.. bij de 360 loopt het via microsoft zelf.

Sony zorgt toch voor alle ps3 servers, hoe ze het ook doen, ik heb nog nooit last van lag gehad.

Maar het was toch helemaal niet zeker of dit bericht klopte :?

nee over de 16 spelers en meerdere plots enzo.

maar multiplayer zelf is echt al heel lang geleden bevestigd. en ook al, wat meer recent, dat je toegang tot multiplayer hebt via de mobiele telefoon en je ook berichtjes ermee kan versturen naar vrienden om bijvoorbeeld een online game te starten.

en over sony en de ps3 servers..dat weet ik zelf niet zeker :puh: bij ps2 was het in ieder geval bij de meeste games dat de spel ontwikkelaars zelf voor de servers moesten zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...