Jump to content

Tienjarig jubileum Grand Theft Auto


GTA2 Gamer

Recommended Posts

is het al weer zo lang geleden??

Gefeliciteerd Rockstar met het 10jarig jubilieum van jullie GTA franchise. Jullie zijn goed begonnen 10 jaar geleden, en mooi met jullie tijd mee gegaan. Helaas kunnen jullie het niet vieren door deze maandmet de allerbeste GTA tot nu toe te komen maar ik wens jullie nog vele jaren en veel succes met het doorproduceren van een van de beste franchises ooit!! :dans:

grz klokkie89

Link to comment
Delen op andere websites

Ja leuk allemaal hoor :dans:

Maar ik denk dat dit topic een klein beetje op de verkeerde plaats staat, want het gaat niet over GTA IV, ik denk dat ie beter op z'n plaats is in het N.O.T.A. forum.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Toepasselijk om iedereen te feliciteren met het feit dat onze beste Rockstar alweer TIEN jaar Grand Theft Auto aan het ''produceren'' is! Dit is toch super? Ze zijn inderdaad vrolijk en met veel succes de tijd meegevlogen en zijn niet blijven hangen in het Stenen Tijdperk. Plus, ze hebben grandioos succes! Helaas is het inderdaad ook jammer dat ze hun tienjarig jubileum niet kunnen vieren met hun grote succes; 'Grand Theft Auto IV'.

Ondanks deze grote pech; HARTELIJK GEFELICITEERD! :klap:

Met vriendelijke groeten (natuurlijk!),

× Richie ×

Bewerkt: door Richie01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...