DenkaanHenk Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Zo 10 jaar alweer , nou gefeliciteerd Rockstar. Jullie lezen dit topic toch niet , en jullie kennen onze taal niet want jullie komen uit de V.S. Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 volgens mij gaan mensen hier nu alleen nog maar posten om een postpuntje meer te krijgen (zoals ik per ongeluk ook al doe). maar indieder geval geveliciteerd rockstar zet je feestneus maar op en neem een extra bak koffie bij de automaat en een biertje als het mag van de baas Reageren
battle1970 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 rockstar gefeliciteerd met jullie 10jarige jubileum van gta jullie reeks heeft me nog nooit teleur gesteld en ze wordt elke keer beter en beter ga alsjebieft zo door en stop nooit! nogmaals gefeliciteerd en laten we dit nog jaren mee maken! Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 10 jaar alweer, dat gaat snel hooen dat er nog 10 jaar bijkomen Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Leuk om te bedenken als je GTA speelt; dit spel is al 10 jaar oud. Zo lang geleden en toch is Grand Theft Auto nog een redelijk goed spel. Dit bewijst de kracht van de GTA serie wel. Het overleeft zelfs de tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.