.Djanick Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ik kon met de zoekfunctie niets vinden op de naam dus ik maak zelf maar even een topic aan ^^ waar kan ik 3d studio max downloaden? de site die ik gebruik werkt namelijk niet erg goed >>deze<< en andere sites kan ik niet echt vinden om het te downloaden,, ps: de trial download is het Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Volgens mij kan je de trial hier downloden Reageren
White Gold Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 De download site die ik gebruik is deze. Werkt goed en snel. Bovendien hoef je geen gevens op te geven. Btw, ik geloof dat dit in de modding sectie hoort In ieder geval succes met je download, greetz, WG. Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 thnx alle 2, heb hem iig gedownload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.