Jump to content

Bankroof


Dastard

Recommended Posts

Op deze screen;

gallery_1_51_12198.jpg

Zie je (Niko?) met een tas,die tas zagen we ook gallery_58_124129.jpg

hier!

Op de eerste screen zie je een klein puntje vaan een AK-47

En op de tweede screen,SCHIET Niko met een AK-47 op de politie.

Dus er zal in GTA IV wel een bankroof missie zijn(eerste missie van game-magazines?).

Dit wou ik even kwijt :)

Dastard

@ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro.

^^

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het wat uitgebreider word als de vorige bankroof missie's..

En dat je in iedergeval van tevoren het plan kunt maken.

Ook zou het wel leuk zijn al moet je na de overval gaan onderduiken :Y

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro.

^^

In SA zat wel degelijk een bankroof missie: Robbing the bank at Caligula's. Er gingen zelf een hoop missies aan planning aan vooraf.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.

Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen.

weet je het zeker? want ik kan me niet herinneren dit te hebben gelezen, en lijkt me niet echt passen bij het hele verhaal van gta 4 waarin je arm blijft. en na een bankoverval heb je meestal toch wel redelijk wat poen hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.

Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen.

(eerste post hier)

ik denk dat dingen door elkaar gehaald worden, het is volgens mij mogelijk om winkels te overvallen en geen banken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.

Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen.

(eerste post hier)

ik denk dat dingen door elkaar gehaald worden, het is volgens mij mogelijk om winkels te overvallen en geen banken.

En zo'n winkeltje zal dan nog niet veel geld opleveren hoop ik/denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

- Er zit een AK in een tas

- Er wordt met een AK geschoten

- Dús er zit een bankroofmissie in de game

Kan iemand die link even uitleggen!?

Als er met een AK geschoten wordt die daarvoor nog in een tas zit hoeft er toch niet direct een bankroofmissie in het spel te zitten!? Het lijkt me aannemelijker dat ie gewoon niet zichtbaar over straat wil lopen met zn AK en dat ie die pas pakt als ie mensen af moet schieten. Wat heeft dat met een bank te maken???

(Het is wel heel waarschijnlijk dát er een bankroofmissie in de game zit, aangezien we screens hebben gezien van de Liberty City Bank met een hoop politie er bij, maar dat heeft niks met deze AK's te maken.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik hoop dat het wat uitgebreider word als de vorige bankroof missie's..

En dat je in iedergeval van tevoren het plan kunt maken.

Ook zou het wel leuk zijn al moet je na de overval gaan onderduiken :Y

gewoon de perfecte misdaad plegen, handschoentjes aan, sporen wissen,

en dan ergens anders wonen, en niet echt onderduiken, als de cops komen dan knallen maar :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro.

^^

In GTA VC moest je ook bank overvallen.(missie). daar overleed ook een vriend van Tommy (die chafeur).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het maar raar, dat er gesuggereerd word dat je niet rijk zal worden in het spel, maar het is maar net de definitie van rijk, die je bedoelt, hij zal in alle auto's kunnen rijden of hij ze nou steelt of niet naar mijn mening iemand die in een ferrari rijdt maar dan met een GTA ingame naam natuurlijk is in mijn definitie een rijke stinkerd,

En bij al voorgaande edities van GTA was er ook altijd een cheat waardoor je geld met 250.000 omhoog ging, die zal er waarschijnlijk wel weer inzetten rockstar kennende,

Dus om die reden zou ik zeggen dat je best wel een bank zou kunnen overvallen,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...