Dastard Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Op deze screen; Zie je (Niko?) met een tas,die tas zagen we ook hier! Op de eerste screen zie je een klein puntje vaan een AK-47 En op de tweede screen,SCHIET Niko met een AK-47 op de politie. Dus er zal in GTA IV wel een bankroof missie zijn(eerste missie van game-magazines?). Dit wou ik even kwijt Dastard @ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro. ^^ Bewerkt: 14 oktober 2007 door Dastard Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 in elke GTA zit er wel een bankroof missie bij... maar mooie plaatjes hoor trouwens: L0l Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik hoop dat het wat uitgebreider word als de vorige bankroof missie's.. En dat je in iedergeval van tevoren het plan kunt maken. Ook zou het wel leuk zijn al moet je na de overval gaan onderduiken Bewerkt: 14 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
DonLeone Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 @ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro.^^ In SA zat wel degelijk een bankroof missie: Robbing the bank at Caligula's. Er gingen zelf een hoop missies aan planning aan vooraf. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Je vergeet GTA II. De missie Bank Robbery! moet je helpen iemand te laten ontsnappen aan de politie. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen. Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen. weet je het zeker? want ik kan me niet herinneren dit te hebben gelezen, en lijkt me niet echt passen bij het hele verhaal van gta 4 waarin je arm blijft. en na een bankoverval heb je meestal toch wel redelijk wat poen hè. Reageren
Naudin Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 misschien komt er net zoiets als in sa , dat net als het een beetje goed gaad, en je wil in IV die bank overval plegen, huppa komt de politie, en dan ben je de sjaak, Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen. (eerste post hier) ik denk dat dingen door elkaar gehaald worden, het is volgens mij mogelijk om winkels te overvallen en geen banken. Reageren
Naudin Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als je ene beetje het GTA IV nieuws volgt dan kan je weten dat je banken kan over vallen.Ik weet nie tmeer precies waar ik het heb gelezen maar er stond ergens dat je zoiezo bankovervallen kan plegen. (eerste post hier) ik denk dat dingen door elkaar gehaald worden, het is volgens mij mogelijk om winkels te overvallen en geen banken. En zo'n winkeltje zal dan nog niet veel geld opleveren hoop ik/denk ik Reageren
K.O. Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 - Er zit een AK in een tas - Er wordt met een AK geschoten - Dús er zit een bankroofmissie in de game Kan iemand die link even uitleggen!? Als er met een AK geschoten wordt die daarvoor nog in een tas zit hoeft er toch niet direct een bankroofmissie in het spel te zitten!? Het lijkt me aannemelijker dat ie gewoon niet zichtbaar over straat wil lopen met zn AK en dat ie die pas pakt als ie mensen af moet schieten. Wat heeft dat met een bank te maken??? (Het is wel heel waarschijnlijk dát er een bankroofmissie in de game zit, aangezien we screens hebben gezien van de Liberty City Bank met een hoop politie er bij, maar dat heeft niks met deze AK's te maken.) Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 iedere gta heeft wel een missie dat je (wederom) een bank moet overvallen dus geen verrrassing. de bankroof missies hoeven niet zo ingewikkeld te worden vind ik als in SA. Reageren
murderboy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik hoop dat het wat uitgebreider word als de vorige bankroof missie's..En dat je in iedergeval van tevoren het plan kunt maken. Ook zou het wel leuk zijn al moet je na de overval gaan onderduiken gewoon de perfecte misdaad plegen, handschoentjes aan, sporen wissen, en dan ergens anders wonen, en niet echt onderduiken, als de cops komen dan knallen maar Reageren
AOSY86 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 @ Hieronder:Raar,in GTA I niet,GTA London,GTA:SA ook niet,GTA:LCS ook niet,GTA:VCS ook niet,GTA III Wel,maar in een intro.^^ In GTA VC moest je ook bank overvallen.(missie). daar overleed ook een vriend van Tommy (die chafeur). Reageren
sanfuck Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik vind het maar raar, dat er gesuggereerd word dat je niet rijk zal worden in het spel, maar het is maar net de definitie van rijk, die je bedoelt, hij zal in alle auto's kunnen rijden of hij ze nou steelt of niet naar mijn mening iemand die in een ferrari rijdt maar dan met een GTA ingame naam natuurlijk is in mijn definitie een rijke stinkerd, En bij al voorgaande edities van GTA was er ook altijd een cheat waardoor je geld met 250.000 omhoog ging, die zal er waarschijnlijk wel weer inzetten rockstar kennende, Dus om die reden zou ik zeggen dat je best wel een bank zou kunnen overvallen, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.