Gijsso Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Waarom zitten in LCS en VCS andere velgen dan in hun voorgangers??? Stinger in III Stinger in LCS In VC en VCS is het precies het zelfde. Zoals de Deluxo Deluxo in VC Deluxo in VCS Bewerkt: 14 oktober 2007 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Pfff... Dat moet je aan R* vragen hoor Ik denk voor de verandering ofzo... Waarom is in VC dat appartementencomplex wat je in VCS als savehouse hebt gesloopt en komen er allemaal kleine woningen? Zo kun je je over iedere verandering wel iets gaan afvragen, maar of dit wel zoveel zin heeft... Ik denk het niet Bewerkt: 14 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste heeft dat te maken met de tijd, zowel letterlijk als figuurlijk. Letterlijk omdat Rockstar in al die tijd steeds mooiere en meer realistische velgen is gaan maken, en figuurlijk omdat VC en VCS zich 20 eerder afspelen dan de rest. En verder denk ik dat de velgen alleen maar mooier worden in bijvoorbeeld GTA IV, maar ik denk dat niemand daar echt problemen mee heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Vroeger had je ook minder mooiere velgen, dus ik denk dat het ook met het realisme te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Oeps, sorry dubbelpost :$ Computer tripte even... Kan iemand hem verwijderen? Bewerkt: 15 oktober 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 voor de verandering denk ik zo gaat hij minder vervelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.