Jump to content

Savehouseicoon in GTA IV


Gijsso

wat de titel zegy  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe zal een Savehouseicoon in GTA IV eruitzien

    • Als een cd
      6
    • Als een USB stick
      10
    • Als een micro chip
      3
    • Iets anders
      31
    • Er komen geen savehouses in IV
      10


Recommended Posts

Ik denk en hoop de telefoon, want iedere keer naar een save house rijden vondt ik echt irritant worden na een tijdje (meestal was ik te lui ervoor en ging ik wat rond rijden en dan kreeg ik politie en dan werd ik opgepkat en moest ik het overnieuw doen ivm wapens kwijt :duh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    8

  • pilot

    4

  • Romal

    3

  • b4rtsimps0n

    2

Vooral als je helemaal aan de andere kant van de stad is (als de stad gelijk helemaal beschikbaar is). en als je dan weer terug moet rijden om te saven. Lijkt mij niet erg handig! dan zou het wel makkelijk zijn om via je telefoon te saven.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral als je helemaal aan de andere kant van de stad is (als de stad gelijk helemaal beschikbaar is). en als je dan weer terug moet rijden om te saven. Lijkt mij niet erg handig! dan zou het wel makkelijk zijn om via je telefoon te saven.

Je hebt als er savehouses inkomen toch meer dan een. Ik vind het wel leuk dat je savehouses hebt. Ik denk dat je een paar huizen krijgt, en een paar moet kopen. In het begin krijg je ereen. dat is zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de eerste saveplek dat taxi-depot van die neef Roman word en misschien is elk icoontje voor een saveplek uniek omdat ze dan msschien aangeven waar de saveplek is en het makkelijker te herkennen is.

Dat kan wel heel goed kloppen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat rockstar er geen savehouses inzet. sinds gta3 zitten er savehouses in gta, maar dit is gta4, en ze hebben de boel al zodanig veranderd dat ik denk dat er geen savehouses inkomen zoals we nu kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

de save icons zijn volgens mij tot nu toe bepaalt aan de tegnologie. je had in de jaren tachtig (vice city) dus cassettebandjes voor de computer. jaren negintig (san andreas) diskettes. na 2000 ( liberty city) CD's.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...