Jump to content

Savehouseicoon in GTA IV


Gijsso

wat de titel zegy  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe zal een Savehouseicoon in GTA IV eruitzien

    • Als een cd
      6
    • Als een USB stick
      10
    • Als een micro chip
      3
    • Iets anders
      31
    • Er komen geen savehouses in IV
      10


Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    8

  • pilot

    4

  • Romal

    3

  • b4rtsimps0n

    2

Misschien een Blue Ray Disc? :7

dat wilde ik net zeggen. maar dan krijg je wel zoon strijd of het HD-DVD word of Bleu Ray.

Voor de PS3 een blue ray disc en voor de 360 HD-DVD :D

R* heeft toch gezegt dat de 360 en de PS3 versie precies het zelfde zullen zijn (let niet op de controls :duh: ), behalve dat op de 360 een extra gedeelte bij zit. Ze zullen (met een kleine kans) misschien anders zijn maar daar bleef het ook bij.

blu-ray-vs-hd-dvd.jpg

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

kun je die blue rays ook gewoon voor je pc gebruiken? haha lijkt me wel heel vet om heen audio cd van te maken :puh:

Ja maar dan moet je wel een blueray speler in je pc hebben en die zijn duur. En om die muziek dan weer te luisteren moet je ook een blue ray speler hebben.

OT:

Ik denk een Blueray disk voor de ps3 en een hd-dvd voor de 360.

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

kun je die blue rays ook gewoon voor je pc gebruiken? haha lijkt me wel heel vet om heen audio cd van te maken :puh:

Ja maar dan moet je wel een blueray speler in je pc hebben en die zijn duur. En om die muziek dan weer te luisteren moet je ook een blue ray speler hebben.

OT:

Ik denk een Blueray disk voor de ps3 en een hd-dvd voor de 360.

Dat zei ik ook al.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het gaat om dit topic toch over het Savehouseicoon ? Nou ik denk dat je naar je bed moet lopen, en dat je moet rusten. Bijvoorbeeld: loop je naar je bed, krijg je een popupje met : "Do u wish to sleep? The time will advance in 6 hours". Zoiets lijkt me wel realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft toch gezegt dat de 360 en de PS3 versie precies het zelfde zullen zijn (let niet op de controls :duh: ), behalve dat op de 360 een extra gedeelte bij zit. Ze zullen (met een kleine kans) misschien anders zijn maar daar bleef het ook bij.

Deze dan voor 360 (als het komt):

hd-dvd-45.jpg

En deze dan voor PS3 (als het komt):

0_0_7001794_300.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_7001794_300.jpg'>

Op de cds staan wel hoeveel GB erop past Blu-ray 50 GB en op HD-DVD 45 GB.

Dat lijkt me een hele leuke oplossing, alleen 50GB en 45GB klinkt wel veel. Tenzij ze natuurlijk bijv. Replay Functie enzovoorts erbij doen, wat me ook weer een leuk idee lijkt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft toch gezegt dat de 360 en de PS3 versie precies het zelfde zullen zijn (let niet op de controls :duh: ), behalve dat op de 360 een extra gedeelte bij zit. Ze zullen (met een kleine kans) misschien anders zijn maar daar bleef het ook bij.

Deze dan voor 360 (als het komt):

hd-dvd-45.jpg

En deze dan voor PS3 (als het komt):

0_0_7001794_300.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_7001794_300.jpg'>

Op de cds staan wel hoeveel GB erop past Blu-ray 50 GB en op HD-DVD 45 GB.

Dat lijkt me een hele leuke oplossing, alleen 50GB en 45GB klinkt wel veel. Tenzij ze natuurlijk bijv. Replay Functie enzovoorts erbij doen, wat me ook weer een leuk idee lijkt. ;)

Ik zei het alleen maar dat er op een Blu Ray betere games op kunnen omdat het een grotere opslagcapsiteit heeft dan die HD-DVD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...