kelwin Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) als ik die cheat in typ en ik raak de kogels van de politie maverick als ik aan het vechten ben met de politie dan gaat nog steeds leven eraf hoe komt dat en hoe kan ik dat verhelpen Bewerkt: 14 oktober 2007 door kelwin Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) als ik die cheat in typ en ik raak de kogels van de politie maverick als ik aan het vechten ben met de politie dan gaat nog steeds leven eraf hoe komt dat en hoe kan ik dat verhelpen Dat komt doordat je bij die cheat gewoon nog steeds dood gaat door de kogels van een politiehelikopter, door vallen van grote hoogtes en dat soort dingen... Is niet veel tegen te doen. Je kunt natuurlijk wel een trainer gebruiken. Bijvoorbeeld de pizzadox trainer, download: Bewerkt: 1 februari 2013 door Joriz Download weggehaald aangezien aangemerkt als mogelijk virus Reageren
kelwin Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ik heb hem op de ps2 en de pc en nu is het een vraagje voor de ps2 dus zonder trainers a.u.b maar hoe komt dat dat je nog steeds dood gaat door die kogels van de politie helicopter Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Dan zijn trainers helaas niet mogelijk, inderdaad (misschien via ARMAX, maar daar weet ik niets van af). Waarom die cheat daartegen niet bestand is? Tsja, dat is puur gissen natuurlijk. Het kan een bug zijn, dat Rockstar het vergeten is toe te voegen. Of expres gedaan door Rockstar. Je weet dat dus niet... Reageren
kelwin Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 het val me ook op dat die kogels heel dik zijn van die helicopter Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) het val me ook op dat die kogels heel dik zijn van die helicopter Ze gaan ook heel diep onder water Dat kan in RL nooit. Op de pc moet je de cheats, onsterfelijk en oneindig armor gebruiken. Met die cheats ga je NOOIT dood. Maar je hebt m op de ps2... Bewerkt: 14 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
kelwin Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) het val me ook op dat die kogels heel dik zijn van die helicopter Ze gaan ook heel diep onder water Dat kan in RL nooit. je bedoelt oneindig Bewerkt: 14 oktober 2007 door kelwin Reageren
T-Designz Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 1e post hier Op de Ps2 is het on mogelijk om bestendig tegen alles te zijn. Of je moet ARMAX ofzo gebruiken want dan lukt het wel =P (denk ik) Reageren
philip14 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 bij mij doet die cheat het volgens mij niet eens Reageren
Skander Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 bij mij doet die cheat het volgens mij niet eens Het is heel simpel kijk gewoon hierwww.wikigta.nl het is heel simpel en ik heb heel veel missie gedaan met onsterfelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.