tommy vercetty Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2004 ik wil een miltitreftauto!!!!!!!!!!!! is er iemand MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2004 Klik hier maar op Dan krijg je MTA:VC v0.3r2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2004 weet iemand waneer 0.4 uitkomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2004 weet iemand waneer 0.4 uitkomt? Jah daar w8 ik ook al op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2004 weet iemand waneer 0.4 uitkomt? Jah daar w8 ik ook al op Jah...ze zeiden over een maandje (zeiden ze in februari) Dat is dan wel een heel groot maandje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 Eerst dachten ze dat het in begin April uit zou komen. Blijkbaar is het nu wat later. Ik verwacht echt binnen 3 weken nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 Eerst dachten ze dat het in begin April uit zou komen.Blijkbaar is het nu wat later. Ik verwacht echt binnen 3 weken nu. Tja..ik ook maar of ik ze nog moet geloven? k Weet het niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 Tja..ik ook maar of ik ze nog moet geloven?k Weet het niet meer Het is maar een project van vrijwilligers. Ik heb dat aan de hand van wat gegevens en interviews met MTA rond begin april geschat. Nu schat ik het binnen 3 a 4 weken. Dat lijkt me ook wat waarschijnlijker. Met geluk binnen 2 weken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 ze zitten nu op 80% en ze zijn al online aan het testen dus het kan niet lang meer duren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 ze zitten nu op 80% en ze zijn al online aan het testen dus het kan niet lang meer duren! Hee waar krijg jij die informatie vandaan? Kan je mij die link geven (of wat het dan ook is)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 ze zitten nu op 80% en ze zijn al online aan het testen dus het kan niet lang meer duren! Hee waar krijg jij die informatie vandaan? Kan je mij die link geven (of wat het dan ook is)? Officieele MTA website http://mtavc.com ! :lol: Maar alles staat ook in het Nederlands op GTAgames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.