Jump to content

Gta san andreas op vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Er worden in ieder geval heel wat problemen ondervonden als je het op Vista speelt (zie het GTA San Andreas Hardware Forum), maar een groot aantal leden kan het gewoon zonder problemen spelen...

Geplaatst:

Ik kan het normaal spelen, nog nooit een probleem ondervonden. Gebruik tevens Ultimate 32 BIT. Ik denk dat GTA minder goed loop op Vista xxxx 64 BIT, omdat er minder driverondersteuning is.

Geplaatst:

Voor het spelen van SA op vista wil ik je de volgende adviezen meegeven:

- starten als administrator:

• rechtermuisknop op snelkoppeling > eigenschappen
  • tabblad 'Compatibiliteit' > 'Bevoegdheidsniveau': "Dit programma als Administrator uitvoeren" aanvinken
  • aanverwante programma's zoals SAMA moeten dan ook zo ingesteld worden

- zorg voor de allernieuwste / allerlaatste update van de drivers (stuurprogramma's) van je grafische (video) kaart.

Succes ^_^

Geplaatst:

Ik heb zelf GTA SA met vista, bij mij loopt het heel soepel maar als het vast loopt, dan zal vista naar oplossingen zoeken, gewoon laten zoeken duurt 20 seconden ofzo, en daarna loopt het weer soepel, hier geen problemen, het loopt wel een svast als ik heletijd switch van bureaublad (wikigta) en spel. maar dat lijkt me normaal. Het is wel ten zeerste aan te raden om adminstratierechten te hebben.

Geplaatst:

Bij mijn vriend werkt het ook perfect.

Maar als die toch vastloopt moet je gewoon een programma downlaoden waar je alles update.

Ik weet niet of ik de link mag geven dus ik doe het even niet ^_^

Greet Metal :cya:

Geplaatst:

M'n vriend heeft hem op de verkeerde account op z'n Vista Laptop geinstalleerd en kwam daarna uit op een blokkering.

Dus altijd installeren op de Administrator account, want als hij is ingesteld op blokkeren heb je er daarna niets meer aan. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...