profile Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hey Heb Sanandreas eens terug uit de kast genomen en ben beginnen te gamen. Maar ben me geheugenkaart kwijt. Nou echt niet leuk hoor. En nu kan je zeggen zoek hem dan terug. Maar ik vind hem nergens. Ik heb nu een vraagje. Heeft er iemand een savegame. Of een site waarop een savegame staat. Voor gta Sanandreas (PS2). Alvast bedankt voor je hulp die ik misschien niet krijg. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 voor ps2 is er toch geen savegame??? daar heb je armax voor nodig toch :S Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Om savegames op de PS2 te plaatsen heb je op de eerste plaats Armax nodig, dat zorgt dat je bestanden van de PC naar de PS2 kan overzetten. Het si een cd-rom die je voor ongeveer 30 euro ergens op internet (bol.com?) kan kopen. Dan kun je een aanvraag doen in dit topic, of natuurlijk even op google kijken (maar daar was je zelf ook wel achter) Offtopic: 1500 posts Bewerkt: 14 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Kijk eens wat ik tussen de downloads van dit forum tegen kwam! >klik< Je hebt voor deze savegames wel armax nodig. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.