Gangsta-CJ Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ik heb onlangs MTA vc 0.5 gedownload en als ik het wil opstarten zegt hij: In multi theft Auto 0.5 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. __________________________________ U was bezig met een bewerking.Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. de map v mta 0.5 zit in die van vice city maar als ik op het icoontje van mta druk lukt het niet. weten jullie hoe ik dit kan verhelpen? Grreetzzzz Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Wil er aub iemand antwoorden.... Reageren
Azer Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 VC:MP is niet hetzelfde als MTA, bijdeze verplaats naar het MTA hulpforum. Wil je toch meer weten over VC:MP bekijk dan even hun website. >> Moved naar MTA Help Reageren
RTS Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Heb je wellicht mods in je GTA? Zo ja, haal deze eruit. Je GTAVC moet helemaal orgineel zijn. En voor de duidelijkheid; 1 topic is genoeg! 3 is wat veel vind je niet? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 niemand antwoorde en ik heb geen mods meer ik heb het vorige wezek opnieuw geinstalleerd Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) VC:MP is niet hetzelfde als MTA, bijdeze verplaats naar het MTA hulpforum. Wil je toch meer weten over VC:MP bekijk dan even hun website.>> Moved naar MTA Help ik vind dat niet op het site kan je mss ff een kleine uitleg geven? EDIT: nu zegt hij iets van ''password server'' wat moet ik hierbij invullen? als ik zonder het paswoord het spel opstart zegt hij: couldnt launchvice~city.exe.Did you install vcmp to you vc directory? Bewerkt: 19 oktober 2007 door Gangsta-CJ Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik wacht nu al weken kan iemand antwoorden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.