Jump to content

Soulja boy


Gangsta-CJ

Recommended Posts

Rap is al verkracht na 2001/2002 ongeveer.

Zoals ik al zo'n 5 miljard keer heb gezegt gaat t alleen maar om t zelfde: Bitches, cars, money en al die onzin.

Hiphop moet gaan over: Harde leven, ghetto's enzo.

Het moet bevatten: Een beat (in die shit van nu hoor je bijna geen beat meer), kritische teksten, teksten die ergens op slaan en ergens over gaan.

Hiphop moet niet gaan over: Een club met crunk juice, hoeveel bitches je hebt, hoeveel geld je hebt

Het moet niet bevatten: een beat die je bijna niet hoort, commerciële crapzooi

Biggie smalls was ook zo (en dat was nog voor 2001)

en trouwens hiphop verandert.

maar dat was wss ook waarom pac zoveel fans had, hij rapte niet voortdurend over ''money bitches and cars''

en euhm... is er een plaatsje voor mij in the one up crew?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Epic bump.

Persoonlijk ben ik het eens met Juju. Al die rap is keihard naar beneden gegaan. Gelukkig hebben we nog Nederhop (Klinkt wel als een of andere kut-jumpstyle crew tbh :7 ) dat wel vet is. Opgezwolle is geweldig! Verder nog wat meer, The Opposites zijn wel goed, en soms komt er nog eens wat leuks voorbij uit de VS. Maar meestal is al die rap fkn waardeloze commerciële rotzooi.

Het is zo moeilijk goede rap te vinden, dat ik de hoop al jaren en jaren geleden op heb gegeven. Om een of andere reden ben ik nu een echte metalfan geworden, en kom er nooit en dan ook nooit meer vanaf. Kan zo een gigantische lijst maken met wat ik mooi vind. Maar dan zit ik hier morgenochtend nog...

@Disturbed (Mocht je het nog lezen.)

http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko

Dit bedoel je? :7:N

Maar er is heel wat moois vroeger gemaakt. Een groot aantal bands van die tijd vind ik geweldig. Black Sabbath, The Rolling stones om even wat te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch niet werkelijk menen dat je dit vet vind?

Dit is echt duidelijk zichtbare hip hop verkrachting. Die jongen is zo inspiratie loos, zo;n inhoud loos, zo beat loos. Ik haat dit echt met alles, dit is dus echt kut muziek.

is mijn mening he, voordat ik weer boze reacties krijg van crunk-gasten

Bewerkt: door Junglist
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...