Jump to content

Carcols Aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek in carcols zoek ik de aanhanger van de Utility Van.

Maar ik kan hem niet vinden op Wikigta staat: Codenaam UTILTR1

Maar dat zie ik nergens staan.

Weet iemand hoe de aanhanger dan heet, en wat de carcols er van zijn?

Geplaatst:

Als ik de code UTILTR1 in type bij mijn IMG Tool dan zit die er wel in hoor, waarschijnlijk heb je er mee geprutst, kijk maar bij je Kopie van GTA San Andreas als je die hebt anders moet je deze aanvragen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat het de tug is.

Maar de Tug is toch dat ding wat onder andere bij het vliegveld ziet rijden? (zie je ook in de missie black project)

en daar bedoel ik dan niet de baggage mee.

Maar ik heb wel iets anders in carcols gevonden genaamd 'polmav', Zou dat de aanhager dan zijn?

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst: (bewerkt)

Maar de Tug is toch dat ding wat onder andere bij het vliegveld ziet rijden? (zie je ook in de missie black project)

Maar ik heb wel iets anders in carcols gevonden genaamd 'polmav', Zou dat de aanhager dan zijn?

Nee, de Polmav is de politie Maverick.

Wat voor aanhanger bedoel je?

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Dit is de politie helikopter, en ik heb ook even gezocht naar de carcols maar die staan er gewoon niet bij... :?

Geplaatst:

Jawel hoor; hij staat er tussen, kheb m al gevonden:

utility, 56,56, 49,49, 26,124

(Tussen de uranus en de vcnmav)

Geplaatst:
Jawel hoor; hij staat er tussen, kheb m al gevonden:

utility, 56,56, 49,49, 26,124

(Tussen de uranus en de vcnmav)

Sorry hoor, maar dat is de utility wagen zelf.

Geplaatst:

Hmm.. Dit is moeilijk te vinden, ik heb in Gta3.img gezocht, in de carcols.dat en via vehicle.ide verschillende woorden en letters geprobeerd, maar niks gevonden.

De enigste verklaring die ik hiervoor kan bedenken is dat de kleur van de trailer op het model zelf als texture is gebruikt, gewoon blauw dus, en omdat dat gewoon een normale kleur is heeft die geen aparte texture nodig...

Dan nog is het raar, want ?alle? kleuren van ?alle? voertuigen in SA staan gedefiniëerd in carcols.dat, en anders zit er wel een texture in de .txd. In de txd van de trailer zat alleen een wieltexture..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...