Marioleo69 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik zoek in carcols zoek ik de aanhanger van de Utility Van. Maar ik kan hem niet vinden op Wikigta staat: Codenaam UTILTR1 Maar dat zie ik nergens staan. Weet iemand hoe de aanhanger dan heet, en wat de carcols er van zijn? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik denk dat het de tug is. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als ik de code UTILTR1 in type bij mijn IMG Tool dan zit die er wel in hoor, waarschijnlijk heb je er mee geprutst, kijk maar bij je Kopie van GTA San Andreas als je die hebt anders moet je deze aanvragen. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik denk dat het de tug is. Maar de Tug is toch dat ding wat onder andere bij het vliegveld ziet rijden? (zie je ook in de missie black project) en daar bedoel ik dan niet de baggage mee. Maar ik heb wel iets anders in carcols gevonden genaamd 'polmav', Zou dat de aanhager dan zijn? Bewerkt: 14 oktober 2007 door Marioleo69 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik denk dat het de tug is. Maar de Tug is toch dat ding wat onder andere bij het vliegveld ziet rijden? (zie je ook in de missie black project) en daar bedoel ik dan niet de baggage mee. Maar ik heb wel iets anders in carcols gevonden genaamd 'polmav', Zou dat de aanhager dan zijn? Nee, de Polmav is de politie Maverick. Wat voor aanhanger bedoel je? Bewerkt: 14 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
joppie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik denk dat het de tug is. Maar de Tug is toch dat ding wat onder andere bij het vliegveld ziet rijden? (zie je ook in de missie black project) en daar bedoel ik dan niet de baggage mee. Maar ik heb wel iets anders in carcols gevonden genaamd 'polmav', Zou dat de aanhager dan zijn? Dit is de politie helikopter, en ik heb ook even gezocht naar de carcols maar die staan er gewoon niet bij... Reageren
K.O. Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Jawel hoor; hij staat er tussen, kheb m al gevonden: utility, 56,56, 49,49, 26,124 (Tussen de uranus en de vcnmav) Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Jawel hoor; hij staat er tussen, kheb m al gevonden: utility, 56,56, 49,49, 26,124 (Tussen de uranus en de vcnmav) Sorry hoor, maar dat is de utility wagen zelf. Reageren
Puma Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Hmm.. Dit is moeilijk te vinden, ik heb in Gta3.img gezocht, in de carcols.dat en via vehicle.ide verschillende woorden en letters geprobeerd, maar niks gevonden. De enigste verklaring die ik hiervoor kan bedenken is dat de kleur van de trailer op het model zelf als texture is gebruikt, gewoon blauw dus, en omdat dat gewoon een normale kleur is heeft die geen aparte texture nodig... Dan nog is het raar, want ?alle? kleuren van ?alle? voertuigen in SA staan gedefiniëerd in carcols.dat, en anders zit er wel een texture in de .txd. In de txd van de trailer zat alleen een wieltexture.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.