T@rget Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Hoi, ik vroeg me af of iemand weet waar ik tutorials of andere methodes kan vindend om te leren programmeren voor het Logitech G15 toetsenbord (Die heeft zo'n LCD scherm waarop je bepaalde kleine programma's kunt draaien, zoals je statistieken in games, of hoe heet je computer is). Het lijkt me leuk om zelf zulke programma's te maken. Dus als iemand er ervaring mee heeft, of weet waar ik tutorials kan krijgen zeg het dan alsjeblieft Hier wat voorbeeldjes van wat programma's die ik op Google Afbeelding heb op gezocht voor als je je afvraagt wat het is EDIT: Oh en pls, niet zulke reacties als in dit topic... Bewerkt: 14 oktober 2007 door T@rget Reageren
Arjen Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Moet je Danny even vragen. Hij heeft toch ook zo'n toetsenbord? Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Zoals je zelf al aangeeft. "Programmeren" voor Logitech G15. Dus bij deze verplaatst naar het Programmeren forum. Helaas kan ik je er verder niet mee helpen, omdat ik niet bekend ben met dit soort programmeer dingen. Kijk anders eens in de handleiding of zoek support via Google, met een term zoals "How can I customize my own G15 display"... Succes! Reageren
T@rget Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Zoals je zelf al aangeeft. "Programmeren" voor Logitech G15. Dus bij deze verplaatst naar het Programmeren forum. Helaas kan ik je er verder niet mee helpen, omdat ik niet bekend ben met dit soort programmeer dingen. Kijk anders eens in de handleiding of zoek support via Google, met een term zoals "How can I customize my own G15 display"... Succes! Ohja Was vergeten dat het Sub-Forum Webdesign & Programmeren er ook nog was Maar wat jij zegt, het in Google in typen heb ik al geprobeerd maar dan krijg ik allemaal Duitse sites (Kijkt naar Duits op z'n cijfer kaart Wouw! 3.3 op repetitie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.