Scofield6 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag namelijk: Hoe kun je met een auto met de .txd precies binnen de lijntjes werken als je een paintjob wilt maken? Net zoals Noedel die maakt auto's bijv. een Lancer maar ik snap dus niet, hoe weet je precies dat je tussen de lijntjes werkt en op die juiste plaats tekst of afbeeldingen zet? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als je alleen de textures en paintjobs van een auto verandert, maar niet het model zelf, kun je gewoon de originele ongemodde texture nemen en die wijzigen in Paint of beter. Dan weet je precies welk deel waar op de auto komt. Bij een zelfgemodde auto moet je dit in 3D Studio Max bekijken dacht ik; bepalen wat waar moet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Jazeker, als er geen paintjob bestaat voor een wagen, moet je alleereerst een paintjob maken en dan een wagen in een 3d prog importeren. Dan een nieuwe texture geven, om SA makkelijk te kunnen laten herkennen welke de paintjob is, moet je de naam gebruiken zoals dit: remapealphabody Dat is een voorbeeld, in bijvoorbeeld Elegy.txd zie je remapeelegy1. Dat is dus de paintjob. Maar eigen paintjob maken voor een wagen die geen paintjob(s) heeft, is dat wel moeilijk. Want je moet de paintjob op hun plaats uv-mappen, stel je voor, een origineel wagen heeft normaal 2170 polys, 2170 heh, je moet dan één voor één selecteren. Dan moet je ook nog eens kijken of je niet de binnenkant per ongeluk textuurt. En trouwens, heb je ervaring met een 3d prog? En wel alleen met Zmodeler of 3D studio max? Reageren
Scofield6 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik weet inmiddels hoe het werkt bedankt voor jullie reactie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.