DondeRob Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hallo, Ik wil een groot kasteel gaan maken voor in GTA SA. Ik was al begonnen, ervan uitgaande dat één meter in Sketchup ook één meter in GTA SA zou zijn. Dat schijnt niet zo te zijn. Wie weet hoe groot bijvoorbeeld CJ zou zijn in Sketchup? M.a.w., als ik voor GTA SA een gebouw van 5 meter bij 5 meter bij drie meter hoog zou willen maken, hoe groot zou dat dan moeten zijn in Google Sketchup? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik raad je aan om een bestaand model uit SA te importeren om het goed te kunnen verglijken. Elke tool heeft weer zijn eigen afmetingen enzo dus dit blijft erg lastig. Reageren
DondeRob Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Dat heb ik al geprobeerd ( een dff file van een huis) maar 3dsmax herkent het niet en in sketchup is het zowiezo niet mogelijk om bestanden vanuit gta te importeren. Wil je uitleggen hoe ik een model in een 3d programma kan importeren? Reageren
Puma Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Sabre.rar Alsjeblieft, veel succes ermee. Reageren
DondeRob Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Als ik de maten in die Sabre aanhou kom ik uit op een verhouding van 100(GTA) op 3,3(Sketchup). Dus als ik in Sketchup een blok maak van 33 mm in het vierkant, zou dat in GTA SA 1000 mm moeten zijn. Klopt dat? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 dat zou maar zo kunnen ik weet niet of je een beetje handig bent met sketchup en dus ook de texturegrote kan aanpassen want dan kun je ook op het laatste moment nog ff scaplen door het hele gebouw te selecteren en dan s drukken en dan gewoon de goede grote selecteren dan exporteren naar .max importeren in 3DS max dan exporteren naar dff en col door kams script te gebruiken dan de tdx maken en dan ht spul in gta zetten hiervoor kun je bij de master tutorial list terecht Reageren
DondeRob Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik ben nogal nieuw met moddellen enzo. Maar als dat met die textures mogelijk is, dan zou mij dat wel moeten lukken. Bedankt voor de info. Dit betekend namelijk dat ik verder kan met het model waar ik al mee bezig was. Daar was ik namelijk al een maand of twee mee aan de gang, voordat ik me realiseerde dat de maten in GTA en in de echte wereld waarschijnlijk niet overéén zouden komen Ik heb HIER alvast geupload wat ik gedaan heb. Er komen nog een stuk of vijf verdiepingen bovenop. Denk je dat het mogelijk gaat zijn om zoiets in GTA SA te importeren? Misschien eerst wat files verwijderen uit GTA om ruimte te maken oid? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.