Jump to content

Elektrische Sigaret

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste forum leden!

De Gezonde Sigaret is geboren!

De sigaret bestaat uit een vervangbaar mondstukje met vloeistof en een staafje met electronica. Bij het trekken aan de sigaret komt een geur- en smaakcomponent vrij, en om het effect compleet te maken, licht er bij gebruik vooraan een ledlichtje op.

Het is goedkoper,bevat 70 % minder nicotine en geen toxische stoffen en het smaakt het zelfde! :tu:

Is het dan nog wel gezellig als je aan electronisch buisje-met-vloeistof te lurken als aan een gewone sigaret?

Zelf rook ik niet..Maar als ik ga roken neem ik zon sigaret! Lijkt het jullie wat?

Bron

599615203_eda96bd960_m.jpg

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

12

• Ruwie

3

• .Sharingan

2

• RobertSA

2

Geplaatst:

En dit zal de echte sigaret moeten vervangen?? :puh: Nee geef mij dan maar die ouderwetse oerdegelijke gewone sigaret... ;) Intreseert me eigenlijk vrij weinig of die schadelijk is voor je gezondheid, want we gaan allemaal een keer dood he ^_^

Geplaatst:

Zelf rook ik, maar dit lijkt me echt niks. 70% minder nicotine? Als ik nu al een half pakje Marlboro per dag op rook, wat moet dat dan zijn met die sigaretten?

En goedkoop? Tuurlijk niet: een ledje; een vloeistof en een staafje met elektronica...Naar mijn weten kost één sigaret al gauw 1 à 2 euro.

Geplaatst:
En dit zal de echte sigaret moeten vervangen?? :puh: Nee geef mij dan maar die ouderwetse oerdegelijke gewone sigaret... ;) Intreseert me eigenlijk vrij weinig of die schadelijk is voor je gezondheid, want we gaan allemaal een keer dood he ^_^

Ja dat is zo..Alleen hangt het er van af of je sneller dood gaat

Ja dat is zo..Alleen hangt het er van af of je sneller dood gaat

Ja daar heb je ook weer gelijk in... ;) Maar toch hou ik het op de gewone sigaret.. :Y En ik denk dat ik onder de rokers niet de enige ben die zo denkt.. ;)

Bewerkt: door Ruwie
Geplaatst:

De super smoker!

Dit is tegenwoordig het nieuwste model..

Hij is kleiner dan de andere en lijkt net op een echte sigaret!

Edit:

>>> Door Ikkes: Wederom een dubbelpost samengevoegd. Zie je inbox voor meer informatie.<<<.

Geplaatst:

Nou ik rook dan toch liever die, als die minder schadelijk is. Hij trekt alleen aan die sigaret wie een deus :puh:

Geplaatst:
Goh, wel handig zo'n ding. Kan je net zo lang roken als je zelf wilt. ^_^

Ja maar je zult hem wel af en toe moeten opladen :Y

Geplaatst:

Je stopt de adapter erin, en roken maar :puh:

Je stopt de adapter erin, en roken maar :puh:

Dat zal niet gaan als je even buiten wil gaan roken..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Ja dan kun je wel een tijdje achter elkaar door gaan roken :puh:

Maar het gaat toch echt moeilijk al loop je in de stad en je hebt een sigaret met een adapter eraan..

Bovendien is er in de buiten lucht geen stopcontact 0_0

Geplaatst:

Klinkt wel lollig, maar....

Is het niet zo dat het gene wat roken verslavend/lekker maakt de nicotine is? Als er 70% minder nicotine in zit word het ook meteen een stuk minder verslavend, en misschien is het zelfs zo dat het toch minder lekker is dan een gewone sigaret.

Als het wél werkt lijkt het me trouwens een goede manier om te stoppen of af te bouwen met roken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...