Scarface92 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Beste forum leden! De Gezonde Sigaret is geboren! De sigaret bestaat uit een vervangbaar mondstukje met vloeistof en een staafje met electronica. Bij het trekken aan de sigaret komt een geur- en smaakcomponent vrij, en om het effect compleet te maken, licht er bij gebruik vooraan een ledlichtje op. Het is goedkoper,bevat 70 % minder nicotine en geen toxische stoffen en het smaakt het zelfde! Is het dan nog wel gezellig als je aan electronisch buisje-met-vloeistof te lurken als aan een gewone sigaret? Zelf rook ik niet..Maar als ik ga roken neem ik zon sigaret! Lijkt het jullie wat? Bron Bewerkt: 14 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 En dit zal de echte sigaret moeten vervangen?? Nee geef mij dan maar die ouderwetse oerdegelijke gewone sigaret... Intreseert me eigenlijk vrij weinig of die schadelijk is voor je gezondheid, want we gaan allemaal een keer dood he Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Zelf rook ik, maar dit lijkt me echt niks. 70% minder nicotine? Als ik nu al een half pakje Marlboro per dag op rook, wat moet dat dan zijn met die sigaretten? En goedkoop? Tuurlijk niet: een ledje; een vloeistof en een staafje met elektronica...Naar mijn weten kost één sigaret al gauw 1 à 2 euro. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 En dit zal de echte sigaret moeten vervangen?? Nee geef mij dan maar die ouderwetse oerdegelijke gewone sigaret... Intreseert me eigenlijk vrij weinig of die schadelijk is voor je gezondheid, want we gaan allemaal een keer dood he Ja dat is zo..Alleen hangt het er van af of je sneller dood gaat Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) En dit zal de echte sigaret moeten vervangen?? Nee geef mij dan maar die ouderwetse oerdegelijke gewone sigaret... Intreseert me eigenlijk vrij weinig of die schadelijk is voor je gezondheid, want we gaan allemaal een keer dood he Ja dat is zo..Alleen hangt het er van af of je sneller dood gaat Ja daar heb je ook weer gelijk in... Maar toch hou ik het op de gewone sigaret.. En ik denk dat ik onder de rokers niet de enige ben die zo denkt.. Bewerkt: 14 oktober 2007 door Ruwie Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 De super smoker! Dit is tegenwoordig het nieuwste model.. Hij is kleiner dan de andere en lijkt net op een echte sigaret! Edit: >>> Door Ikkes: Wederom een dubbelpost samengevoegd. Zie je inbox voor meer informatie.<<<. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Nou ik rook dan toch liever die, als die minder schadelijk is. Hij trekt alleen aan die sigaret wie een deus Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Goh, wel handig zo'n ding. Kan je net zo lang roken als je zelf wilt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Goh, wel handig zo'n ding. Kan je net zo lang roken als je zelf wilt. Ja maar je zult hem wel af en toe moeten opladen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Goh, wel handig zo'n ding. Kan je net zo lang roken als je zelf wilt. Ja maar je zult hem wel af en toe moeten opladen Je stopt de adapter erin, en roken maar Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Goh, wel handig zo'n ding. Kan je net zo lang roken als je zelf wilt. Ja maar je zult hem wel af en toe moeten opladen Je stopt de adapter erin, en roken maar Dat zal niet gaan als je even buiten wil gaan roken.. Bewerkt: 16 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 maar met die kun je dus ook binnen gaan roken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ja dan kun je wel een tijdje achter elkaar door gaan roken Maar het gaat toch echt moeilijk al loop je in de stad en je hebt een sigaret met een adapter eraan.. Bovendien is er in de buiten lucht geen stopcontact Reageren
RobertSA Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Haha wel een vet ding. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Klinkt wel lollig, maar.... Is het niet zo dat het gene wat roken verslavend/lekker maakt de nicotine is? Als er 70% minder nicotine in zit word het ook meteen een stuk minder verslavend, en misschien is het zelfs zo dat het toch minder lekker is dan een gewone sigaret. Als het wél werkt lijkt het me trouwens een goede manier om te stoppen of af te bouwen met roken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.