Wesley Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik hoorde van iemand, dat het 60 euro kost, en dat je er dan een maand mee kunt doen. Eigenlijk wel héél duur vind ik, maar goed, ik rook zelf niet, dus ik hoef dat spul niet! Reageren
Verrity Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 En je moet ook steeds van die Nicotine-busjes ofzo kopen.. Ik zou het iig niet doen.. Gewoon lekker bij de ouderwetse peuken blijven Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 En je moet ook steeds van die Nicotine-busjes ofzo kopen..Ik zou het iig niet doen.. Gewoon lekker bij de ouderwetse peuken blijven Ik hou het ook op de ouderwetse peuken is veel beter Reageren
Rullez Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik hoorde van iemand, dat het 60 euro kost, en dat je er dan een maand mee kunt doen.Eigenlijk wel héél duur vind ik, maar goed, ik rook zelf niet, dus ik hoef dat spul niet! Dus om zo'n ding aan te schaffen kost dus 60 euro. Maar kost het dan 60 euro per maand. Of zijn de maandelijkse kosten na aanschaffing dan minder, want reken maar uit. 2 pakjes ongeveer per week. is ook al gauw 6 euro per week. ker 4 is al 24 euro. En je gezonheid gaat er van achteruit. Die elektrische sigaret mag dan welw at duurder zijn. Maar je kan er mischien wel weer een paar jaartjes langer dioor leven. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik hoorde van iemand, dat het 60 euro kost, en dat je er dan een maand mee kunt doen.Eigenlijk wel héél duur vind ik, maar goed, ik rook zelf niet, dus ik hoef dat spul niet! Dus om zo'n ding aan te schaffen kost dus 60 euro. Maar kost het dan 60 euro per maand. Of zijn de maandelijkse kosten na aanschaffing dan minder, want reken maar uit. 2 pakjes ongeveer per week. is ook al gauw 6 euro per week. ker 4 is al 24 euro. En je gezonheid gaat er van achteruit. Die elektrische sigaret mag dan welw at duurder zijn. Maar je kan er mischien wel weer een paar jaartjes langer dioor leven. Inderdaad, hij kost wel duur maar je hebt er wel wat aan.. En alleen de sigaret zelf is 60 euro. Die capsules krijg je er ook al gratis bij Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Het is onzin. Iedereen wil de oudere. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Het is onzin. Iedereen wil de oudere. Voor mensen die willen stoppen met roken lijken mij deze sigareten handiger. Als je wilt stoppen kun je gaan afbouwen met de Elektrische Sigaret. Zodat je al snel geen trek meer gaat krijgen in een echte sigaret Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Fijn voor degene die willen afkicken , ik zou er als nog niet aan beginnen. 70 % minder nicotine is 30 % nicotine teveel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 60,- is wel veel geld. Maar bedenk es wat je kwijt bent als je een pakje per dag rookt.. Reageren
Thabit Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Schaam je je ook kapot dood met een ledlichtje dat oplicht als je zuigt.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Lijkt op een pen De E-Sigaret 2.0 is een electronische sigaret met een verbeterd uiterlijk. Hij is kleiner, en lijkt meer op een echte sigaret! Reageren
-eend- Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Had het over die eerste.. Reageren
Evan Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 nou of het egt zoon suc6 is/wordt weet ik niet maarja het is beter dan niks vind ik Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Mij lijkt het niks... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.