Rene-GTA Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Wie wil er voor mij ff gauw een zwarte render om mijn avatar heen willen doen? Net zo'n zwarte render die om mijn sig heen zit. Bewerkt: 14 oktober 2007 door RonaldVC
BaasB Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Doe ik wel even. Avatar met rand wordt zo gepost. EDIT: Link: http://img87.imageshack.us/img87/6529/renegtamg4.png Alsjeblieft. EDIT 2: Oh, en voor in het vervolg: Zoiets heeft geen ''render'', maar een ''border''. Bewerkt: 14 oktober 2007 door BaasB
Rene-GTA Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Heel erg bedankt BaasB, heel mooi. Je hebt me goed begrepen .
RonaldVC Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Mooi snel opgelost. Toch zou ik graag zien dat je in de toekomst gewoon even het inmiddels bekende lijstje gebruikt voor een aanvraag, dit om het overzichtelijk te houden, en zodat het geen warboel wordt met toekomste aanvragen. Dat lijstje is in het leven geroepen om er voor te zorgen dat alle aanvragen duidelijk en gelijk zijn. Vandaar dus, gelieve de volgende keer het lijstje gebruiken.
Recommended Posts