GI_Joe Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Hey, ik zit nu al een tijdje te denken: Maar die grove street families zijn groen he... Waarom zeggen ze dan ook weleens Orange Grove Families?? Oranje-Groen?? Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Hey, ik zit nu al een tijdje te denken:Maar die grove street families zijn groen he... Waarom zeggen ze dan ook weleens Orange Grove Families?? Oranje-Groen?? waar en wanneer zeggen ze dat :huh: Reageren
GI_Joe Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Er staat graffiti op de muren rond LS en soms zeggen ze iets van Orange Grove Street Gangster coming trhough ofzo :huh: Reageren
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Wat zou daar nou de reden van zijn?? :lol: Reageren
GI_Joe Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Wat zou daar nou de reden van zijn?? :lol: dat wil ik nou van jullie weten... (dringt het nu tot je door dat grove street families groen zijn en niet oranje? :unsure: ) Reageren
easter egg Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 dat is een andere bende volgens mij die gelen ook al hebben ze oranje graffiti. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Vraag ik mij nu ook af.. Orange Grove Street. Misschien omdat ze in die straat wonen? :unsure: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) dat is een andere bende volgens mij die gelen ook al hebben ze oranje graffiti. Nee, die gele zijn de Vagos. Dus die zijn het ook niet. Ik zelf zou ook niet weten waar het vandaan komt. Ik heb het wel heel vaak in de tijdschriften gelezen. @ GTA Own3r, ze wonen toch in de straat Ganton :blink: Bewerkt: 2 januari 2005 door mazzeltje Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Nee, Ganton is de wijk. Straat is Grove Street. Reageren
easter egg Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 dat is wel van die gelen die hebben oranje graffiti teminste ik heb nog geen gele graffiti gezien alleen groen paars oranje. Reageren
janjoker Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 (bewerkt) gek.... <_< edit: je had het dubbel gepost, ik heb het 2e bericht verwijderd wat overigens tzelfde was als dit bericht wat ook spam is Bewerkt: 3 januari 2005 door TubS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.