Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Photoshop weer eens uit de kast getrokken, en gekeken of ik er nog iets van bakte, en ik vind de Sig aardig gelukt:

halo3ze8.jpg

halo3graywb9.jpg

Mooi op een grijze achtergrond

En, wat vinden jullie ervan? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er goed uit. Alleen een beetje jammer dat Master Chief's arm voor z'n hoofd zit :dans:

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
Ziet er goed uit. Alleen een beetje jammer dat Master Chief's arm voor z'n hoofd zit :dans:
Tja, ik heb deze render gekozen, en de op de originele render zelf zit zijn hand ook al voor zijn hoofd. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik vond de render in ieder geval wel mooi. Bedankt voor je reactie. ;)
Geplaatst:

Mooi gemaakt, Froodooo. Zitten mooie effecten in, een goede tekst, goed bijpassende kleuren van tekst én border, en de render ziet er ook goed uit. Eigenlijk niets op aan te merken. Toch zie je de border niet goed op deze achtergrond, wat het al ietsje jammerder maakt. Hoe dan ook, een dik verdiende 9/10. :Y

Geplaatst:

goeie fotoshop skills ouwe, goeie background. ik zie alleen niet wat het is, en de typgrafie sucks ASS. de rest is wel mooi zweervol.

67% _O_

Geplaatst:

Vooruit, omdat je het zo lief vraagt. :D

Zonder gekheid; Ziet er goed uit, goede tekst, alleen de render vind ik er niet goed uitkomen. Hij ziet er niet helemaal perfect uit bij die achtergrond. Ook de border zie ik niet zo goed. De tekst past er echter wel goed bij. Eindconclusie: Een 7/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...