Wazuup Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Beste mensen, Ik probeer .NET Framework te installeren omdat deze vereist is voor een ander programma wat ik wil gebruiken. Alleen tijdens de installatie stuit ik elke keer weer (ook na reboot) op deze error: Hierdoor kan de installatie niet afgerond worden en kan dat andere programma dus niet draaien. Iemand een oplossing? //> Edit: Ik heb laatst systeemherstel gedaan. //> Edit2: Framework 3 wil ook niet. Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Het enige dat ik snel op het internet terug kan vinden, is dat het waarschijnlijk een versie incompatibility probleem is. Misschien heb je er wat aan :$.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Had je eerst .NET Framework 1.1? Zo ja, dan kan het liggen aan mscoree.dll, die iets van Framework 1 laadt en wat dus resulteert in een fout. De oplossing is dan om die te verwijderen - ik zou wel eerst een backup maken - en Framework 2 opnieuw te installeren. Verder las ik ook nog over een Framework Cleanup Tool, waarmee je de oude versie helemaal kan verwijderen, alvorens je de nieuwe versie installeert. Download: klik! Er was er weinig over te vinden op internet, zoals Patrick al zei, maar hopelijk heb je er wat aan. Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Bedankt ThunderCover, danzij jou en Mirrrr is het opgelost met die cleanup tool. PW ook bedankt natuurlijk voor je zoekwerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.