Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Heb je een HD-TV nodig voor de ps3??? Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Niet perse maar dan heb je wel mooier beeld. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Nee, in principe kan je altijd een normale TV gebruiken, maar het is natuurlijk wel altijd beter, want de beeldkwaliteit van PS3+ Normale TV is niet mooi . Een LCD scherm zou wel beter zijn EDIT: GTAdvance Bewerkt: 15 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ja de mensen hierboven hebben gelijk. Ik heb zelf een ps3 en een HD-TV. Voor dat ik mijn HD-TV had speelde ik op een normale tv, bij de oude tv vind ik dat je er geen profeit van heb. Het kan natuurlijk wel. Reageren
M4X Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Dat valt allemaal best mee hoor, wat het beeld betreft. Een HDTV is natuurlijk veel en veel mooier, dat valt niet te ontkennen, maar op een 'oude' tv kan je ook prima PS3'en. De graphics zijn weliswaar iets minder mooi, maar bij de meeste spellen zijn ze nog steeds gewoon prachtig. Als je het geld ervoor hebt dan zou ik zeker een HDTV kopen, maar anders is het echt geen probleem als je er geen hebt. Naast de graphics zijn er ook nog genoeg andere aspecten waarop je een game kan beoordelen Reageren
thug Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 hier bestaat al zo een genaamte topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.