hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenen thanks bros!!
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier.
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. ja ik had hem eers verkeerd geplaatst daarom alsnog in showroom
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!!
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!! Ik ben hier al 2 jaar lid hoor...
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!! Ik ben hier al 2 jaar lid hoor... ja ik toch ook al een half jaar
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Twee topics over hetzelfde is niet nodig...
Recommended Posts