Jump to content

Nieuwe screens


Advancegta

Recommended Posts

Jaja het nieuw rond GTA IV begint weer een beetje op gang te komen, er zijn eer paar nieuwe v erschrikkellijk lelijke screens verschenen.

Although there's just four of them today, these screenshots are just too good to pass up. Rockstar North's Grand Theft Auto 4 for the PS3 and Xbox 360 is slowly showing more and more of itself. There's a bit of action here on these screens too. Below, you can see Niko Bellic hanging from the rear end of a truck and, here's when things get a bit rough, a victim encountering the wrong end of a gun. Bloody hell!

The recent rumors about GTA4 having the full map unlocked right from the start probably has some of you pretty excited. Let's hope these screens get you worked up some more.

Je vindt de screens en het nieuwbericht hier: http://ps3.qj.net/Grand-Theft-Auto-IV-scre...g/49/aid/105009

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    6

  • .xen0

    5

  • Gijsso

    4

  • b4rtsimps0n

    3

Die vrachtwagen is echt lelijk.

Niet echt mooie screenshots maar toch wat :puh:

RoMaL

Als R* alleen maar mooie dingen laat zien dan kan de game zwaar tegenvallen. Ik vind het wel jammer dat deze screen op 16-10 zijn uitgekomen :cry: . Ik wou wel dat het mooie waren om het uitstel een beetje goed te maken

Link to comment
Delen op andere websites

Die vrachtwagen is echt lelijk.

Niet echt mooie screenshots maar toch wat :puh:

RoMaL

Als R* alleen maar mooie dingen laat zien dan kan de game zwaar tegenvallen. Ik vind het wel jammer dat deze screen op 16-10 zijn uitgekomen :cry: . Ik wou wel dat het mooie waren om het uitstel een beetje goed te maken

Deze screen waren al bekent op http://www.ps3only.nl/game.php?gid=180&show=all. Er zitten zelf een paar andere bij

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Die vrachtwagen is echt lelijk.

Niet echt mooie screenshots maar toch wat :puh:

RoMaL

Als R* alleen maar mooie dingen laat zien dan kan de game zwaar tegenvallen. Ik vind het wel jammer dat deze screen op 16-10 zijn uitgekomen :cry: . Ik wou wel dat het mooie waren om het uitstel een beetje goed te maken

Deze screen waren al bekent op http://www.ps3only.nl/game.php?gid=180&show=all. Er zitten zelf een paar andere bij

Ik wou net zeggen sommige screens had ik al gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal al meer dan een maand oud eigenlijk.

en dat onderste stuk dat je hebt gekopieerd klopt eigenlijk niet eens zo. ze zeggen wel dat er geruchten zijn dat de map helemaal open is van het begin, maar het enige wat rockstar zei (maanden geleden) is dat ze er nog over denken of ze heel de stad vanaf het begin beschikbaar is of dat ze delen op het begin sluiten zoals bij vorige delen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is ook zeker wel mooi, maar daarachter, dat gebouw ofzo, explodeert dat? Het ziet er nogal vaag uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...