hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenen thanks bros!! >>> Door .Levi.: Post je creatie altijd in je post zelf. Ik heb het nu even voor je gedaan.<<< Bewerkt: 19 oktober 2007 door .Levi. Reageren
hank_187 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenenthanks bros!! 44 x gezien en nog geen antwoor? Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenenthanks bros!! 44 x gezien en nog geen antwoor? iemandg? Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Gozer stop met bumpen. Ik moet nu toch uit mijn slof schieten want ik vind hem uber zielig. En helemaal nergens op slaan. En maak de kat wijs dat niemand het met mij eens is, Niemand wilt je alleen kwetsen. Ik eerst ook niet. Maar als je blijft bumpen, Komt me haarde waarheid toch naar boven 1/100% Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Gozer stop met bumpen.Ik moet nu toch uit mijn slof schieten want ik vind hem uber zielig. En helemaal nergens op slaan. En maak de kat wijs dat niemand het met mij eens is, Niemand wilt je alleen kwetsen. Ik eerst ook niet. Maar als je blijft bumpen, Komt me haarde waarheid toch naar boven 1/100% LOL JE KUNT toch gewoon feedback geven tpyografie, het idee Gozer stop met bumpen.Ik moet nu toch uit mijn slof schieten want ik vind hem uber zielig. En helemaal nergens op slaan. En maak de kat wijs dat niemand het met mij eens is, Niemand wilt je alleen kwetsen. Ik eerst ook niet. Maar als je blijft bumpen, Komt me haarde waarheid toch naar boven 1/100% 1% op basis waarvan?? lees de FORUM REGELS dit mag NIET >>> Door .Levi.: Niet gaan dubbelposten.<<< Reageren
Mister.X Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hij is ook niet geweldig. Dat is waar. De tekst is wel mooi. Maar het kan beter. Dat wijf is wel lekker, maar een beetje dik. 6/10 Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hij is ook niet geweldig. Dat is waar. De tekst is wel mooi. Maar het kan beter. Dat wijf is wel lekker, maar een beetje dik.6/10 THANKS ditis kritiek waar ik wat mee kan. de vrouwtje is smaak, ik vin een phat booty wel ok Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Gozer stop met bumpen. Je mach als je geen reactie krijgt om de dag bumpen dus wat hij doet is Oke!! Zelf vind ik de vind ik hem wel mooi wat ik er mooi aan vindt zijn die tropische actergrond en de tekst maar de Meid zou ik eruit gelaten hebben maarja jouw sig! 6.3 vanwege je mooie achtergrond en tekst Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 BEDANKT MAN ik snap die vent zijn reactie ook nie helemaal, heb hem gepmd maar krijg geen antwoord waarom die boos is Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik snap wel dat hij boos is, je hebt 3 of 4 keer gedubbelpost. Maar daar gaat het niet om. Sig is wel mooi, achtergrond is idd mooi en tekst ook. Alleen die vrouw kan wel weg of je moet er een andere neerzetten 7,2 Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 wat 8is er precies mis met die chick? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 wat 8is er precies mis met die chick? Smaken verschillen zou ik zegge Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 ik sluit me voor de helft aan bij bigM, ik vind je design alles behalve mooi, dit omdat er amper iets aan gedaan is.. ik zie er geen effecten in en voor de rest alleen een lettertype. voor dit plaatje zou je naar mijn doen geeneens photoshop nodig hebben aangezien je zulke fonts op internet kan maken. het enige wat ik zou kunnen zeggen is "volg superveel tuts, probeer effecten uit en laat ons dan weer een werkje van je zien" ik vind de stock "plaatje dat je hebt gebruikt" trouwens niet barsten van de details etc. tot nu toe geen cijfer Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) die font is raastisrez, gevult met een gradient, omlijning, glow, echt niet standaard het is net echt goud ik weet dat he niet alles is van zelf dinge maken, maar ik vin juist een goeie compilatie mooier dan zon super fotoshop plaatje Bewerkt: 19 oktober 2007 door hank_187 Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 die font is raastisrez, gevult met een gradient, omlijning, glow, echt niet standaard het is net echt goud ik weet dat he niet alles is van zelf dinge maken, maar ik vin juist een goeie compilatie mooier dan zon super fotoshop plaatje This photoshop Maar het is de bedoeling dat je zelf desings maakt, Ik bespeur toch echt geen enkel effect. Die tekst, Met dat gouden had je altijd meer kunnen doen. Volg de enkel zeer leuke tutorials van dit forum dan kom je er wel, Probeer meer. En hij is van kleur een beetje sterk, TE. Daarom kwam ik op me cijfer. Omdat dit google -> Kopieeren-> Plakken was. Daarom, doe rustig Je hoeft me niet persé te mailen. Wil je wat tegen me zeggen laat dan iedereen meegenieten in dit topic, Amen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.