hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 die font is raastisrez, gevult met een gradient, omlijning, glow, echt niet standaard het is net echt goud ik weet dat he niet alles is van zelf dinge maken, maar ik vin juist een goeie compilatie mooier dan zon super fotoshop plaatje This photoshop Maar het is de bedoeling dat je zelf desings maakt, Ik bespeur toch echt geen enkel effect. Die tekst, Met dat gouden had je altijd meer kunnen doen. Volg de enkel zeer leuke tutorials van dit forum dan kom je er wel, Probeer meer. En hij is van kleur een beetje sterk, TE. Daarom kwam ik op me cijfer. Omdat dit google -> Kopieeren-> Plakken was. Daarom, doe rustig Je hoeft me niet persé te mailen. Wil je wat tegen me zeggen laat dan iedereen meegenieten in dit topic, Amen ahhahaha jij reageerde niet op mijn berichten in dit topic?! denk ik regel ik die shit rustig ff een pb ga je zo doen beetj ejammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.