Tunix Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik ben weer eens gaan knutselen, en dit is eruit gekomen: C&C? Reageren
Tunix Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Moet ik nou elke design die ik post gaan bumpen voor een rate? Gaat niet goed hier... >>> Door RonaldVC: Vergeet niet dat de GFX-fora een onderdeel is en blijft van het GTAForum. Het GFX gedeelte ligt de laatste tijd inderdaad wat op een laag pitje, hoe dat komt is niet uit te leggen. Zo zijn er rustige periodes, en zo komen er ook wel weer drukkere periodes aan voor dit subforum..<<< Reageren
Tunix Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik hoop dat ik hem nog wel mag bumpen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Een snelle rate dan maar: Ziet er opzich niet gek uit, alleen ik mis echt de diepte in je sig. Je render ziet er zo plat uit, je effecten zijn wel redelijk, een beetje standaard filterwerk (lijkt), dat wel. Een groot pluspunt vind ik je naam, die is heel goed verwerkt met een goed gekozen font. 7/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Een snelle rate dan maar: Ziet er opzich niet gek uit, alleen ik mis echt de diepte in je sig. Je render ziet er zo plat uit, je effecten zijn wel redelijk, een beetje standaard filterwerk (lijkt), dat wel. Een groot pluspunt vind ik je naam, die is heel goed verwerkt met een goed gekozen font.7/10 Dankje voor je rate. Het was ook eerlijk gezegd ook standaard filterwerk Beetje smudgen, wat filters etc. Ik had hem ook binnen een half uurtje af. Mijn nieuwe sig vind ik veel beter. Reageren
.Robb Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hij is wat leeg. Je hebt volgens mij veel gesmudged? Ik vind hem niet slecht, maar het lijkt alsof je er wat weinig moeite voor hebt gedaan. Die signature van Makaay die je nu in je signature hebt ziet er heel wat beter uit! Reageren
Tunix Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hij is wat leeg.Je hebt volgens mij veel gesmudged? Ik vind hem niet slecht, maar het lijkt alsof je er wat weinig moeite voor hebt gedaan. Die signature van Makaay die je nu in je signature hebt ziet er heel wat beter uit! Jep, inderdaad veel gesmudged. En wat filters. Er zit ook niet veel moeite in hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.