Jump to content

2 filmpjes aan elkaar plakken.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als het goed is staat er standaard op je computer de software 'Windows Movie Maker'. Dit bestand kun je openen door op 'Start' te klikken, dan op 'Alle Programma's' te klikken en vervolgens, in de grote lijst, Windows Movie Maker aan te klikken. Je zult een programma zien, waarmee je o.a. twee filmpjes in één kunt krijgen. Klik linksboven op 'Bestand', vervolgens 'Importeren in collecties'. Selecteer de twee filmpjes en open ze. Nu sleep je de filmpjes naar je tijdbalk, en drukt opnieuw op 'Bestand'. Daarna kies je voor 'Filmbestand Opslaan'. Vanaf hier moet je zelf de dingen eventjes invullen.

Als je klaar bent, heb je één filmpje ipv twee. :)

Geplaatst:

ik was al bang voor dat je zoiets zou zeggen, ik bedoelde ik heb met windows movie maker een filmpje gemaakt,

hij was te groot dus heb ik het in 2 delen opgeslagen mijn vraag is dus hoe moet ik ze weer aanelkaar doen?

Geplaatst:

Heb je ze opgeslagen als een filmbestand (zoals .wmv) of als een Windows Movie Maker project? In het eerste geval moet je precies zoals Donwell zegt, de filmpjes in WMM importeren en achter elkaar plakken, om het geheel vervolgens als een filmbestand (CTRL + P) op te slaan.

Als het twee WMM projecten zijn, moet je ze allebei openen in WMM en beide apart als filmbestand opslaan. Daarna beide importeren in een nieuw project in WMM en dan het geheel opslaan.

Mocht dit niet helpen, dan zou ik graag een wat duidelijkere uitleg verwachten. Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...