Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen

kun je ook vliegtuigen maken in vice city (dan bedoel ik zoiets dat op dat watervliegtuig lijkt aleen dan op het land?

want dan kan ik een heli veranderen in een vliegtuig :puh:

alvast bedankt :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
heey mensen

kun je ook vliegtuigen maken in vice city (dan bedoel ik zoiets dat op dat watervliegtuig lijkt aleen dan op het land?

want dan kan ik een heli veranderen in een vliegtuig :puh:

alvast bedankt :cya:

Tuurlijk kun je vliegtuigen maken, maar dan moet je heel veel verstand hebben met modden en hoe de handling.cfg in elkaar zit.

(dan bedoel ik zoiets dat op dat watervliegtuig lijkt aleen dan op het land?

Ik heb daarom even voor je gezocht en heb hier een mod gevonden wat de Skimmer in een Skimmer met wielen veranderd.

Een mod instaleren is mogelijk met de tool IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Vice City -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Nog vragen? Stel ze gerust :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

@hierboven: Dit is onmogelijk om dat dat hardcoded in het spel zit. Net zoals dat je van een boot geen auto kan maken, het kan simpel weg gewoon niet. Je kan natuurlijk wel het model veranderen maar de functies van de heli (of vliegtuig) zijn bijna niet te veranderen. Áls je verstand had van de .exe van VC dan had het misschien wel gekunt, maar aangezien daar geen tutorials voor bestaan en weinig mensen ook maar een beetje verstand er van hebben, acht ik het bijna onmogelijk voor een gewoon modder.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

ik dacht al dat het hardcodet was...

zobizo is het lastig om de skimmer naar dodo te veranderen want ik zou het hele spel opnieuw moeten spelen omdat de skimmer alleen op water spawnt en dan kunnen wij mensen niet vliegen :( helaas

ff vc opnieuw installeren en dan ga ik eens ff checken ik hou jullie op de hoogte :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...