Jump to content

Runeacspe probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen ik heb een Runescape probleem, en dan niet van ik ben gehackt maar echt een probleem!

Ik zal het hier beschrijven:

Ik ga naar de Runescape website druk op Play Runescape daarna krijg je een scherm van low or high detail dan moet je er één kiezen en daarna krijg je de world list. Ik klik willekeurig op een wereld en dan komt het:

Hij gaat even laden en opeens krijg ik een wit scherm en staat er dit:

Error. Page cannot be displayed. Please contact service provider for more details.

komt dit door mijn provider?

Of is het de schuld van Runescape? Bij sommige worlds heb ik het wel en bij sommige niet!

Wie o wie kan me helpen?

MVG,

-Omar-

Geplaatst: (bewerkt)

Als je geen member bent en je gaat in een member world kan hij dat soms aangeven. Als je in een gewone wereld gaat doet hij het bij mij niet. Ik ga nooit in verschillende werelden, ik zit altijd in world 81. Daar deed hijhet nooit. Ik denk dat het aan runescape ligt hoor ;)

Dit hoort hier trouwens niet. Dit is webdesign en programmeren.

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:
Als je geen member bent en je gaat in een member world kan hij dat soms aangeven. Als je in een gewone wereld gaat doet hij het bij mij niet. Ik ga nooit in verschillende werelden, ik zit altijd in world 81. Daar deed hijhet nooit. Ik denk dat het aan runescape ligt hoor ;)

Ik ga in een gewone wereld ;) .

Geplaatst:

Wie weet is je Java veranderd. Wta je het beste kan doen als hij geen updates weergeeft. Is java verwijderen. En dan weer opnieuw te instaleren.

Geplaatst:

Wie weet is je Java veranderd. Wta je het beste kan doen als hij geen updates weergeeft. Is java verwijderen. En dan weer opnieuw te instaleren.

Had ik ook al gedaan!

Of licht het aan me provider maar alle andere sites doen het wel.

Somiige werelden kom ik wel in en dan probeer ik nog een meer inteloggen en dan krijg je die error weer :@

Geplaatst:

Had ik ook al gedaan!

Of licht het aan me provider maar alle andere sites doen het wel.

Somiige werelden kom ik wel in en dan probeer ik nog een meer inteloggen en dan krijg je die error weer :@

Dan kan je dnek ik het beste contact opnemen met de makers van Runescape.

Geplaatst:

Ik zou graag ook de aard van het probleem willen weten. want dan zit je lekker te trainen, en ineenkeer komt die error :N

Screen:

Geplaatst:
Ik zou graag ook de aard van het probleem willen weten. want dan zit je lekker te trainen, en ineenkeer komt die error :N

Screen:

Ja dat heb ik ookk!

Hoe lang heb je dit al? En welke provider heb je?

Mischien licht het toch aan Runescape hoor?

Wil iemand eens kijken?

Geplaatst:

Screen:

Ja dat heb ik ookk!

Hoe lang heb je dit al? En welke provider heb je?

Mischien licht het toch aan Runescape hoor?

Wil iemand eens kijken?

Vanaf gister tegen 20:00 uur, ik heb @home. Misschien hebben jullie wat aan deze informatie :cya:

Geplaatst:

Ik heb het niet alleen kijk eens naar die link die je krijgt staat daar iets opvallends in? Want het is een beetje onduidelijk op dit plaatje. Het kunnen natuurlijk ook hackers zijn.

Heb je trouwens ooit een site bezocht met www. xxx. net? want dat zegt het als. Virus.net Dus een virus.

Geplaatst:
Ik heb het niet alleen kijk eens naar die link die je krijgt staat daar iets opvallends in? Want het is een beetje onduidelijk op dit plaatje. Het kunnen natuurlijk ook hackers zijn.

Heb je trouwens ooit een site bezocht met www. xxx. net? want dat zegt het als. Virus.net Dus een virus.

Hmm bedoel je een S*x site? Nee nooit!

Maar me AVG heb ik laten draagin maar niks!

Geplaatst:

probeer runescape eens te spelen met firefox ;) als je dit niet hebt kan je het downloaden @ hier

kan heel goed daar aan liggen namelijk :tu:

Geplaatst:

Nee iemand heeft het aangepast maar in die link stond een url met vir4s erin dus dat zegt het al. Een virus. Hij zegt ook sell gp and goods on...die site...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...