hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 hoe vet is de game? ik vond vice city het meest baas en ik moet lang wachten tot gta4 uitkomt. is hij nte zo gek als vice city? ik ben een beetje bang dat de verhaal lijn gewoon klote is of val dat wel mee thanks hank_187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Het is een erg leuke game, maar dan ook echt leuk hé!!! Best veel keuze iut wapens, fantaschtische verhaallijn ik geef hem trouwens een 8/10 Minpunt: veel bugs Bewerkt: 15 oktober 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Hallo, Henk_187. Ja, Vice City Stories is de vervolg op Vice City. Je kan er veel doen, waaronder zwemmen en Empire Buildings bouwen. De hoofdmissies zijn aan de korte kant, maar je krijgt er wel een massa zijmissies voor terug. Verder is de verhaallijn wel goed, de graphics zijn beter geworden. Kortom: Aanrader Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Hallo, Henk_187. Ja, Vice City Stories is de vervolg op Vice City. Je kan er veel doen, waaronder zwemmen en Empire Buildings bouwen. De hoofdmissies zijn aan de korte kant, maar je krijgt er wel een massa zijmissies voor terug. Verder is de verhaallijn wel goed, de graphics zijn beter geworden. Kortom: Aanrader Steel Dogg Hey mannen bednakt voor voor de reacties. wat moet ik me voorstellen bij Empire Buildings maken? Zonde dat hij alleen voor de ps2 en psp is gemaakt. maja ps2 kost tegenwoordig niets meer. anders koop ik ee ps2 en deze game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Hallo, Henk_187. Ja, Vice City Stories is de vervolg op Vice City. Je kan er veel doen, waaronder zwemmen en Empire Buildings bouwen. De hoofdmissies zijn aan de korte kant, maar je krijgt er wel een massa zijmissies voor terug. Verder is de verhaallijn wel goed, de graphics zijn beter geworden. Kortom: Aanrader Steel Dogg Hey mannen bednakt voor voor de reacties. wat moet ik me voorstellen bij Empire Buildings maken? Zonde dat hij alleen voor de ps2 en psp is gemaakt. maja ps2 kost tegenwoordig niets meer. anders koop ik ee ps2 en deze game Empire is je criminele circuit waar je wel wat leuke zijmissies moet voor doen. Je wordt er rijk van en iedere dag om 16.00 uur is het PayDay. Je krijgt dan wat geld. Het is een beetje moeilijk uitteleggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Voor meer informatie check wikiGTA http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...ce_City_Stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 thanks ik ga hem kopen samen met een ps2. bedankt voor de info en bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Het is een erg leuke game, maar dan ook echt leuk hé!!!Best veel keuze iut wapens, fantaschtische verhaallijn ik geef hem trouwens een 8/10 Minpunt: veel bugs Dat is niet waar..Haast alle bugs zijn er uit gehaald in de ps2 versie Verder voor info moet je kijken op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Het is een erg leuke game, maar dan ook echt leuk hé!!!Best veel keuze iut wapens, fantaschtische verhaallijn ik geef hem trouwens een 8/10 Minpunt: veel bugs Dat is niet waar..Haast alle bugs zijn er uit gehaald in de ps2 versie Verder voor info moet je kijken op WikiGTA. Maar de PS2 versie is niet zo 'vet' als de PSP versie, omdat hij niet portable is en daarom zijn heel veel PS2 games beter. Voor de PSP is hij echter erg goed ondanks alle bugs, omdat je zoveel mogelijkheden hebt en omdat het zo groot is voor een PSP game. @hank_187: Goede keuze, maar ik zou niet alleen voor VCS een PS2 halen als ik jouw was. De PS2 z'n tijd zit er langzamerhand ook wel een beetje op, en ik denk dat de PSP nog een paar jaartjes langer meegaat. En dan heb je LCS en VCS op de PSP, waarmee je ze overal mee naar toe kunt nemen. Er zitten dan echter wel wat foutjes in en bij VCS een paar minder zijmissies, maar je kan wel multiplayeren met je vrienden terwijl dat niet op de PS2 versies kan Bewerkt: 16 oktober 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 thanks ik ga hem kopen samen met een ps2. bedankt voor de info en bedankt! ik weet niet of je een playstation3 hebt. maar als je een ps3 hebt is een ps2 echt niet nodig. als je voor de ps3 hebt gesystemupdate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 thanks ik ga hem kopen samen met een ps2. bedankt voor de info en bedankt! ik weet niet of je een playstation3 hebt. maar als je een ps3 hebt is een ps2 echt niet nodig. als je voor de ps3 hebt gesystemupdate. ik heb een xbox en PC maar die ps2 kost 40 euiro fzo markt plaats ofzo, daarna gooi ik hem wel weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 thanks ik ga hem kopen samen met een ps2. bedankt voor de info en bedankt! ik weet niet of je een playstation3 hebt. maar als je een ps3 hebt is een ps2 echt niet nodig. als je voor de ps3 hebt gesystemupdate. ik heb een xbox en PC maar die ps2 kost 40 euiro fzo markt plaats ofzo, daarna gooi ik hem wel weg Hoezo dat nou weer? Je gooit dus in feiten 40 euro weg. Uit ervaring kan ik je vertellen dat een Gta opnieuw spelen na een jaartje altijd wel leuk is, en daarnaast kan je nog veel meer hele goede PS2 spellen halen voor een tientje. Als je er wilt vanaf wilt dan kan je hem net zo goed weer op Marktplaats zetten, dan vang je ook nog eens 50 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Jaah, dat vind ik ook De PS2 is nog een hartstikke coole console die nog echt lang meegaat (aangezien het aantal games tot nu toe, die speel je niet een-twee uit). Bovendien is het handig als je een DVD'tje wilt kijken met je vrienden of muziek wilt beluisteren. Weggooien is een optie, maar wel de slechtste, ik kan niet eens voorstellen dat je daaraan hebt gedacht. Sommige mensen sparen zich dood voor een PS2 en jij koopt hem ''eventjes'' voor de fun. Sorry maar kprobeer je ook alleen maar wakker te schudden Bewerkt: 20 oktober 2007 door Kinzorro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 om wat te stoefen hoeveel geld je hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 In het begin heel leuk, Zeker de laatste missie's heb je zoiets van ''wau'' Maar daarna is het echt over met de pret, Die balonnen verzamelen is lang niet zo leuk meer naar de missies, Het brengt er niks meer aan toe warneer je de aftiteling in je beeld ziet warneer je hem officieel hebt uitgespeeld De graphics zijn mooi. Maar die bugs zijn diep triest, Veelste veel als je mij vraagt. Wel een heele hoop mooie voertuigen weer, en Gewoonweg mooi gemaakt. 7,5 Zou ik voor deze game geven denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.