hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) YO ik wil een photoshop battle doen. Onderwerp: Gta San Andreas Soort design: Signature Size design: maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: als hij af is Opmerking: uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"( Bewerkt: 28 oktober 2007 door RonaldVC
hank_187 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 HIJ IS WEER OPEN!! iemand battlelen?
-eend- Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik wil wel Alleen; ''uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"('' Dit snap ik niet
Naudin Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 dan is het toch geen gta dan is het gewoon zogenaamd ''gangster "
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik wil wel Alleen; ''uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"('' Dit snap ik niet oksorry denk aan gta SA, waneer wil je hem afhebben???
-eend- Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Nu Bewerkt: 19 oktober 2007 door -eend-
-eend- Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Zeg, komt jouwe nog.. >>> Door RonaldVC: Zeg, stuur hem even een pb, dit heeft weinig zin. Dubbelposten is ten eerste niet toegestaan, en ten tweede heb je eerder kans op antwoord als je het hem via pb vraagt. Dit svp niet meer doen in de toekomst..<<<
hank_187 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 heej sorry ik ben er mee bezig!! kom vandaag nog!
hank_187 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 heej sorry ik ben er mee bezig!! kom vandaag nog! sorry voor de laat, maar hier mijn inzending
.Syfes Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Eend stop eens met dubbelposten er zullen mensen wel voten . Bijvoorbeeld ik Hank : Je moet nog veel leren maar je bent aan het vorderen .Ik vind het heel mooi wat je gemaakt hebt . Heel orgineel trouwens en je hebt in het real life gedaan dat vind ik ook mooi gedaaan. KUTGW. Eend : Jouw sig is iets minder omdat het eigelijk altijd hetzelfde is maar jij vordert ook . Die bladeren vind ik niet passen bij het thema (San Andreas).Omdat eigelijk te verbeteren zou ik van formaat ietsje kleiner maken .Een border is ook niet mis . KUTGW$ Vote gaat naar : Hank
.Robb Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik stem voor Hank. Hank: Je hebt gekozen voor een mooie render, dat de persoon zo zijn geweer een kus geeft. Passievolle killer! Verder vind ik het wel jammer dat je de tattoo's op de personen hebt gemaakt, het lijkt nu net alsof de vrouw aan het poepen is. Ik geef deze een 6,7. Eend: Je hebt er een render in geplakt, wat op de background gebrusht en het logo van GTA:SA erin geplakt. Neem volgende keer wat moeite voordat je meedoet in een battle. Ik geef deze een 4,6.
gta-pilot Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 hank omdat: hank meer effecten er in heeft -eend- heeft alleen een brush en dan een render er overgedaan...
Recommended Posts