Jump to content

HANK_187 Vs -eend-

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

YO ik wil een photoshop battle doen.

Onderwerp: Gta San Andreas

Soort design: Signature

Size design: maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: als hij af is

Opmerking: uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"(

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik wil wel :7

Alleen; ''uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"('' Dit snap ik niet :?

Geplaatst:
Ik wil wel :7

Alleen; ''uh geen game beelden wel sa gerealteerd met foto's (denk aan dobbelstenen, geld , vrouwen , drugs en ak's, GTA WAARDIG!!"('' Dit snap ik niet :?

oksorry denk aan gta SA, waneer wil je hem afhebben???

Geplaatst:

Zeg, komt jouwe nog.. :duh:

>>> Door RonaldVC: Zeg, stuur hem even een pb, dit heeft weinig zin. Dubbelposten is ten eerste niet toegestaan, en ten tweede heb je eerder kans op antwoord als je het hem via pb vraagt. Dit svp niet meer doen in de toekomst..<<<

Geplaatst:
heej sorry ik ben er mee bezig!! kom vandaag nog!

battle.jpg

sorry voor de laat, maar hier mijn inzending ^_^

Geplaatst:

Eend stop eens met dubbelposten er zullen mensen wel voten .

Bijvoorbeeld ik :puh:

Hank : Je moet nog veel leren maar je bent aan het vorderen .Ik vind het heel mooi wat je gemaakt hebt .

Heel orgineel trouwens en je hebt in het real life gedaan dat vind ik ook mooi gedaaan.

KUTGW.

Eend : Jouw sig is iets minder omdat het eigelijk altijd hetzelfde is maar jij vordert ook .

Die bladeren vind ik niet passen bij het thema (San Andreas).Omdat eigelijk te verbeteren zou ik van formaat ietsje kleiner maken .Een border is ook niet mis .

KUTGW$

Vote gaat naar : Hank

Geplaatst:

Ik stem voor Hank.

Hank:

Je hebt gekozen voor een mooie render, dat de persoon zo zijn geweer een kus geeft.

Passievolle killer!

Verder vind ik het wel jammer dat je de tattoo's op de personen hebt gemaakt, het lijkt nu net alsof de vrouw aan het poepen is.

Ik geef deze een 6,7.

Eend:

Je hebt er een render in geplakt, wat op de background gebrusht en het logo van GTA:SA erin geplakt.

Neem volgende keer wat moeite voordat je meedoet in een battle.

Ik geef deze een 4,6.

Geplaatst:

hank

omdat:

hank meer effecten er in heeft -eend- heeft alleen een brush en dan een render er overgedaan...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...