Jump to content

HANK_187 Vs -eend-

Recommended Posts

Geplaatst:

Moeilijk te stemmen,

Hank:

Mooi idee zo met die gast met zen gun, maar dan moet je ze op normal mode zetten en daar misschien wat effecten in verwerken. Dat die ramen in de achtergrond in de render komen vind ik lelijk. De 187's zijn wel goed gedaan :).

Maar in het geheel vind ik het geen mooie signature, sorry ;)...

eend:

Eenvoudig :) in het geheel passen de bladbrushes wel hoor ;).

De kleuren zijn mooi gekozen. En op de tekst heb ik niets te zeggen.

Natuurlijk wel vrij simpel maar dat maakt mij niet uit :) ik kijk altijd naar het resultaat ipv naar hoeveel effecten of tijd er in zijn gestoken. 't Is het resultaat dat telt :).

Daarom stem ik op eend.

GL voor beide en blijf tutorials proberen, ze gaan zeker helpen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Vote: Eend

Ik vind de signatures allebei niet zo heel mooi, maar die van Eend is toch wat leuker. De background is leuk en past goed bij de render, en dat geldt ook voor de tekst. Het is alleen jammer dat hij voor de rest een beetje saai is, want je kon bijvoorbeeld veel meer doen met de render maargoed. Hank, jouw signature vind ik persoonlijk iets minder mooi. De kleuren vloeken, en de renders zijn niet goed ingeblend. Dat '187' is wel goed geprobeerd, maar omdat die blauwe ramen heel erg vloeken is het iets minder mooi dan het anders geweest zou zijn. Ook is hij op sommige plekken wat overbelicht. Als je wat meer aan de kleuren had gedaan dan weet ik bijna zeker dan hij mooier was geweest dan die van Eend, maar helaas.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst: (bewerkt)

Stem:Eend

Waarom:Het moet iets met GTA SA te maken hebben. Bij Hank is dat niet zo, wat heeft 187,bijna blote vrouw, naakte vent en ramen met SA te maken? Die van eend is een beetje standard, maar wel mooier als die van Hank.

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Ik stem op Hank gewoon omdat die van hem me meer aantrekt.

Bij die van -eend- heb ik zo iets van dit heb ik al gezien.

grtz

VCSplayer001

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar -eend-!

De stem van VCSplayer001 telt niet mee omdat het te laat uitgebracht is..

Topic closed, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...