hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 wil je er een die ghetto is (geld.druks en wapeens, vrouwen en geweld0 dan maak ik hem. maar OP=OP. ik heb niet veel tijd, maar soms wel! dus vraag in mijn grote topic aan wat je wilt hebben en ik maak het (of niet ) GEEN PROBLEEM JONGENS
gta-pilot Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 ik wil ze allemaal! (neej ik wil er ook 1)
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Beste Hank, We hebben voor gratis signatures de signature markt en het aanvraag forum.
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 A'ight, dit is precies wat ik zocht! Nou, dit is ongeveer wat ik wil: Op de signature moet een ghetto te zien zijn, met op de achtergrond een paradijs, een beetje Hawaii zeg maar. Verder wil ik dat op de voorgrond Eazy E staat, die overloopt in 50 Cent. Verder moeten Eminem en Ja Rule er ook opstaan, die elkaar een hand geven. En er moet ook héél veel drugs in zijn, je weet toch? Je moet ook echt een oceaan zien, een héle mooie oceaan waarop mensen aan het kitesurfen zijn. En ik wil ook dat er een pistool in de signature zit. Dat kun jij toch wel hè? Als je deze shizzle kunt fixen, dikke propz homey, respect! Even serieus. Het is juist andersom, leden vragen aan en andere leden maken dan de signature. Als je al signatures gemaakt heb, kan je die altijd kwijt in dit topic. Kijk wel eerst even goed de regels door.
Recommended Posts