Jump to content

Gta Iv's nieuwe verhaallijn


Naudin

Nieuwe personages  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten er personages uit vorige Gta's in IV terugkomen?

    • Ja
      10
    • Weet niet
      2
    • Nee
      13


Recommended Posts

In het nieuws is gebracht, maar nog niet 100% zeker, dat Gta IV geen bekende personen zal bevatten uit vorige GTA's en dat er een geheel nieuwe Gta era begint met een geheel nieuw verhaal. Maar is dit wel zo leuk? Vinden jullie niet dat er oude personages moeten terugkomen in Gta IV? Bespreek het hier!

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt toch niet , dit word een nieuwe generatie. Het zal niks met al die andere GTA's te maken hebben , ik hoop niet dat ze het spel verzieken door er een oud personage uit een vorige GTA in te stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt toch niet , dit word een nieuwe generatie. Het zal niks met al die andere GTA's te maken hebben , ik hoop niet dat ze het spel verzieken door er een oud personage uit een vorige GTA in te stoppen.

Ik denk ook van niet, maak ik hoop wel dat in gta 5 of hoe ze ook allemaal mogen heten gaan, wel personages uit iv zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet, GTA probeerd hoe de vorige GTA's zijn afgelopen achter zich te laten, en met een schone lei te beginnen, en dan vind ik zo leuk aan de nieuwe GTA, en oa daarom wil ik hem

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden om alle hoofdpersonen van het III-era nog een keer terug te zien. Als afscheid

Claude: kan nog niet praten maar is een hulpje van een Don

Tommy: is dan in de 50. Heeft een groot imperium opgebouwt en geeft wat drug missies

CJ: Hij is de baas aan de west-coast en gaat naar LC om daar iets te beginnen

Toni: Is nu de nieuwe Godfather van de Leones

Vic: Heeft de overval overleeft en heeft een koeriersdienst opgebouw over de hele VS.

Nico: Die gaat werken voor iedereen.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

dan houser zei niet dat er helemaal geen personages terug zullen komen. zoals hij het zei laten ze de mogelijkheid open op terugkerende personages. hij zei namelijk: there will be virtually no returning characters.. dat is vertaald vrijwel geen. en vrijwel is niet helemaal :puh: en ik denk dat hij het wel expres op die manier heeft geformuleerd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je dingen ziet als el burro, als graffiti op de muur zoals te zien was in trailer 2. vooral als easteregg dus.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je dingen ziet als el burro, als graffiti op de muur zoals te zien was in trailer 2. vooral als easteregg dus.

Nee echt personages, al is het alleen maar in cutscenes

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je dingen ziet als el burro, als graffiti op de muur zoals te zien was in trailer 2. vooral als easteregg dus.

nee zoals hij het zei en werd gevraagd, ging het echt om personen uit vorige gta's die een (kleine) rol spelen in gta 4 zeg maar. Die je dus bijvoorbeeld in een cutscene ziet, zoals je Donald Love in VC en Claude in SA zag.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij daarmee bedoelt dat je dingen ziet als el burro, als graffiti op de muur zoals te zien was in trailer 2. vooral als easteregg dus.

nee zoals hij het zei en werd gevraagd, ging het echt om personen uit vorige gta's die een (kleine) rol spelen in gta 4 zeg maar. Die je dus bijvoorbeeld in een cutscene ziet, zoals je Donald Love in VC en Claude in SA zag.

zoiets waarschijnlijk ook ja.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het megazwak vinden moest CJ terugkeren ofzo,ik denk niet dat het in de verhaallijn zou passen,de personen uit GTA III daarintegen mss wel omdat men zich weer in in liberty city bevindt,maar als LOLA alleen trgkeert zou da wel leuk zijn,op het grote reclamebord is ze ook te zien (in NY) en daarom denk ik dat zij er wel weer bij zal zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...