Jump to content

Zelf Beroofd Worden!


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • battle1970

    3

  • Capodaano

    3

  • pilot

    3

  • Naudin

    3

Zou wel spannend zijn. Als iemand jouw beroofd krijg je een korte cutscene in slowmotion en zie je hoe iemand dan je spullen jat. Als dat gebeurd gan je 'm achterna en sla je 'm helemaal kapot of schiet je 'm dood en danpak je je eigen spullen en die van hem. Leuk toch ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel spannend zijn. Als iemand jouw beroofd krijg je een korte cutscene in slowmotion en zie je hoe iemand dan je spullen jat. Als dat gebeurd gan je 'm achterna en sla je 'm helemaal kapot of schiet je 'm dood en danpak je je eigen spullen en die van hem. Leuk toch ^_^ .

Nee niet zo'n cutscene :puh: in het echt heb je het toh ook niet altijd door als iemand je zakkenrolt, gewoon dat iemand tegen je aan duwt en je bent je beurs kwijt, zoiets, of je wordt gewoon in een steegje besprongen en met een mes bedreigd ofzo, dat lijkt me wel heel vet

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

zou idd wel cool zijn, maar ja hoe zullen ze dat dan doen, als er geld is gestolen dan zal je geld omlaag gaan, dan zal je het door hebben en erachteraan kunnen, terwijl dat in het echt niet zo is,

en het geld zal dan op de bank moeten, dat je geld ophaalt dat je contant hebt, dus veel gedoe,

ze kunnen het ook onrealistisch maken, dat er gewoon iets af gaat ook al heb je alles gewoon bij je,

en kun je er snel achter komen, zal dan wel mooi zijn als het pas zichtbaar is wanneer je het gebruikt, dus dat je iemand wil bellen en dan kan je je mobiel niet vinden, dat zou mooi zijn

Link to comment
Delen op andere websites

zou idd wel cool zijn, maar ja hoe zullen ze dat dan doen, als er geld is gestolen dan zal je geld omlaag gaan, dan zal je het door hebben en erachteraan kunnen, terwijl dat in het echt niet zo is,

en het geld zal dan op de bank moeten, dat je geld ophaalt dat je contant hebt, dus veel gedoe,

ze kunnen het ook onrealistisch maken, dat er gewoon iets af gaat ook al heb je alles gewoon bij je,

en kun je er snel achter komen, zal dan wel mooi zijn als het pas zichtbaar is wanneer je het gebruikt, dus dat je iemand wil bellen en dan kan je je mobiel niet vinden, dat zou mooi zijn

tis al bevestigd dat je van pinautomaten gebruik kan maken. dus waarschijnlijk zul je je geld via de bank moeten beheren: hoeveel je op zak hebt en hoeveel je op de bank laat staan. maar dat is nog niet helemaal duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

dan ga ik tog echt voor het 2de :puh: ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt :N das niet de bedoeling natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dan ga ik tog echt voor het 2de :puh: ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt :N das niet de bedoeling natuurlijk :puh:

Hahahahha als je het met die omweg bekijkt heb je wel gelijk ja. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je beroofd zou worden zou ik wel willen dat de politie ook achter die gene aan gaat en dat je twee keuzes hebt:

Of de politie bellen of het recht in eigen handen nemen. :D

nou ik weet zeker dat 99% de 2de optie neemt :puh:

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

dan ga ik tog echt voor het 2de :puh: ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt :N das niet de bedoeling natuurlijk :puh:

tja klopt, maar zal misschien wel een feestwinkel zijn, koop je effe feestmasker en weg is de crimineel :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...