Capodaano Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Aangezien je een portemonnee en mobiel hebt in GTA IV en je geld kunt opnemen, zou je dan ook zelf kunnen beroofd kunnen worden als je bijv. s'nachts op straat loopt? Reageren
Naudin Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 volgens mij is het al ergens in het nieuws genoemd dat het kan! Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Zou wel spannend zijn. Als iemand jouw beroofd krijg je een korte cutscene in slowmotion en zie je hoe iemand dan je spullen jat. Als dat gebeurd gan je 'm achterna en sla je 'm helemaal kapot of schiet je 'm dood en danpak je je eigen spullen en die van hem. Leuk toch . Reageren
Naudin Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Zou wel spannend zijn. Als iemand jouw beroofd krijg je een korte cutscene in slowmotion en zie je hoe iemand dan je spullen jat. Als dat gebeurd gan je 'm achterna en sla je 'm helemaal kapot of schiet je 'm dood en danpak je je eigen spullen en die van hem. Leuk toch . Nee niet zo'n cutscene in het echt heb je het toh ook niet altijd door als iemand je zakkenrolt, gewoon dat iemand tegen je aan duwt en je bent je beurs kwijt, zoiets, of je wordt gewoon in een steegje besprongen en met een mes bedreigd ofzo, dat lijkt me wel heel vet Bewerkt: 15 oktober 2007 door Naudin Reageren
murderboy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 zou idd wel cool zijn, maar ja hoe zullen ze dat dan doen, als er geld is gestolen dan zal je geld omlaag gaan, dan zal je het door hebben en erachteraan kunnen, terwijl dat in het echt niet zo is, en het geld zal dan op de bank moeten, dat je geld ophaalt dat je contant hebt, dus veel gedoe, ze kunnen het ook onrealistisch maken, dat er gewoon iets af gaat ook al heb je alles gewoon bij je, en kun je er snel achter komen, zal dan wel mooi zijn als het pas zichtbaar is wanneer je het gebruikt, dus dat je iemand wil bellen en dan kan je je mobiel niet vinden, dat zou mooi zijn Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 zou idd wel cool zijn, maar ja hoe zullen ze dat dan doen, als er geld is gestolen dan zal je geld omlaag gaan, dan zal je het door hebben en erachteraan kunnen, terwijl dat in het echt niet zo is,en het geld zal dan op de bank moeten, dat je geld ophaalt dat je contant hebt, dus veel gedoe, ze kunnen het ook onrealistisch maken, dat er gewoon iets af gaat ook al heb je alles gewoon bij je, en kun je er snel achter komen, zal dan wel mooi zijn als het pas zichtbaar is wanneer je het gebruikt, dus dat je iemand wil bellen en dan kan je je mobiel niet vinden, dat zou mooi zijn tis al bevestigd dat je van pinautomaten gebruik kan maken. dus waarschijnlijk zul je je geld via de bank moeten beheren: hoeveel je op zak hebt en hoeveel je op de bank laat staan. maar dat is nog niet helemaal duidelijk. Reageren
pilot Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Als je beroofd zou worden zou ik wel willen dat de politie ook achter die gene aan gaat en dat je twee keuzes hebt: Of de politie bellen of het recht in eigen handen nemen. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 dan ga ik tog echt voor het 2de ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt das niet de bedoeling natuurlijk Reageren
pilot Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 dan ga ik tog echt voor het 2de ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt das niet de bedoeling natuurlijk Hahahahha als je het met die omweg bekijkt heb je wel gelijk ja. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Dat zal laip zijn ^^.Maarja. Als ik word beroofd knal ik hem toch neer. Reageren
Romal Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Lol ik knal hem dan ook gelijk neer Maar lijkt me toch best lachen als de politie achter diegene aangaat. RoMaL Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 ik zou het wel vervelend vinden van pinautomaten enzo. en ook als ze zoiets met wapens doen. ik vond dat arcade stijl wel lekker spelen als je je geen zorgen hoeft te maken over je inventory. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ja is cool maar geen cutscene dan zie je bij elke keer dat iemand je zak leeg rolt een cutscene maar wel cool Reageren
battle1970 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Als je beroofd zou worden zou ik wel willen dat de politie ook achter die gene aan gaat en dat je twee keuzes hebt:Of de politie bellen of het recht in eigen handen nemen. nou ik weet zeker dat 99% de 2de optie neemt Bewerkt: 18 oktober 2007 door battle1970 Reageren
murderboy Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 dan ga ik tog echt voor het 2de ga niet de politie bellen. wie weet herkennen ze me dan wel van alle criminele activiteiten die je ondertussen gepleegd hebt in de stad en wordt jezelf opgepakt das niet de bedoeling natuurlijk tja klopt, maar zal misschien wel een feestwinkel zijn, koop je effe feestmasker en weg is de crimineel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.