Jump to content

Zelf Beroofd Worden!


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • battle1970

    3

  • Capodaano

    3

  • pilot

    3

  • Naudin

    3

Tuurlijk zou je zelf ook beroofd moeten kunnen worden, maar of de rover ver komt is een ander verhaal maar ik vind het zeker een goed nieuwtje dat ze het inbrengen om te zorgen dat jij niet de enige bent die rooft, maar dat je zelf ook door een groepje of zo flink gepakt kunt worden, dus dat je altijd voor bereid moet zijn op een flinke vecht partij en dat je dus altijd een wapen bij hebt. Ik zou t zeker wel tof vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier boven al een paar keer is gezegt, het zou wel vet zijn.

Dat maakt het alles nog mooier, aangezien je ook in het echt beroofd kan worden door een stel criminelen.

En een cutscene is inderdaad niet echt leuk, ik zou zelf willen dat je zeg maar gewoon in een normale beeld kunt zien hoe je wordt beroofd, en dat je er ook echt wat tegen kunt doen.

Hoe dan ook, het blijft wel een leuk idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou en, Niko pakt zijn blaffer en doet pang pang pang. Heb je je cash weer terug en nog wat extra.

Dat is nog maar de vraag..

Je weet hoe het nieuwe Wanted-level systeem werkt. Je denkt wel na voordat je je SPAS 12 pakt.

Misschien is er ook een hele nieuwe manier van geld van iemand afpakken.

Bijvoorbeeld snel bij hem neerhurken en z'n zakken doorzoeken ofzo..

En bovendien, iemands geld stelen zal je dan ook wel een Wanted Level geven, want dat zijn ook illegale praktijkjes!

Je moet rekening houden met alles op dit moment

Edit: @Timothy. Je bedoelt dat groepjes op je afkomen en je achterna rennen om je op de grond te trappen, en als je op de grond terechtkomt, je geld afpakke?

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, nou zeker weten dat ik dan ook een keer de politie ga bellen, even kijken hoe hun dat oplossen :puh:

Het zou ook wel vet zijn dat ze de gesprekken tussen peds terugbrengen, maar dat die wel eens uit kunnen lopen tot een vechtpartij tussen de 2 partijen. Dat ze eerst rustig met elkaar praten en dat ze steeds luider gaan praten en ook een beetje gaan duwen enzo en dat ze daarna met elkaar op de vuist gaan (zoals je al kon zien in 1 van de trailers)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me op een gegeven moment irritant worden..

Heb je iets waardevols op zak ben je dat als snel weer kwijt.

Ik zeg: NEE het lijkt me helemaal niks voor GTA IV.

Natuurlijk is het leuk al kun je zelf wel mensen beroven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me op een gegeven moment irritant worden..

Heb je iets waardevols op zak ben je dat als snel weer kwijt.

Ik zeg: NEE het lijkt me helemaal niks voor GTA IV.

Natuurlijk is het leuk al kun je zelf wel mensen beroven. :)

Als je iemand zou beroven in de voorgaande Gta's dan moest je die gene eerst doodmaken :duh: dat was zwaar irritant. Ik hoop dat dat veranderd word. En van mij mag het erin komen dat je zelf beroofd word maar het moet niet te vaak voorkomen anders word het zwaar irritant. Ik wil dat het alleen in de slechte buurten van Liberty City voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me op een gegeven moment irritant worden..

Heb je iets waardevols op zak ben je dat als snel weer kwijt.

Ik zeg: NEE het lijkt me helemaal niks voor GTA IV.

Natuurlijk is het leuk al kun je zelf wel mensen beroven. :)

haha in het echt word je toch ook niet de hele tijd beroofd? :puh: t zou gewoon leuk zijn als het heel af en toe gebeurt en iets meer in de gevaarlijkere buurten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...