jesse25 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ja zou heel leuk zijn.. als iemand je rolt en er verdwijnt een paar dollar van je rekening.. zo kunnen ze tenminste laten zien dat het spel realistischer is geworden. Reageren
nationalist Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 zo ver gaat Rockstar nooit gaan, het zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hoezo niet ? In de '' Coca Cola reclame '' en in RL wordt toch ook gestolen? . Zeker in NYC (New York City). Ik zal het natuurlijk wel leuk vinden als aan dit punt een beetje aandacht wordt besteedt want hiervoor zou ik hem best willen kopen . Hopelijk wordt het dan wel is Slowmotion gedaan ( Dat je dat kan instellen ) . Reageren
nationalist Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Het blijft nu éénmaal GTA en geen levenssimulator, verwacht dus niet te veel Reageren
Capodaano Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Als je beroofd zou worden zou ik wel willen dat de politie ook achter die gene aan gaat en dat je twee keuzes hebt:Of de politie bellen of het recht in eigen handen nemen. Dat klinkt een beetje als dat verhaal van iemand die de politie belde om te klagen dat er was ingebroken in zijn wietplantage. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 In GTA2 kon je zelf nog beroofd worden, en moest je schieten als je je geld wilde houden. In GTA3 konden alleen anderen beroofd worden en jijzelf niet, en sinds GTA3 mis ik dus die spanning om te vechten voor je geld. Jammer. Reageren
Venzio Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Jammer... Wel Realistich als dat kon en dan moet je knokken en hem in het ziekhuis slaan en dan snel zijn Mp3 en zun geld mee nemen:P Maarja zo word gta nooit weet je eigenlijk zker of er komt een realistich team:P Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Lijkt mij niet zo leuk ,omdat het dan niet meer echt Gta is,want het is toch de bedoeling dat jij mensen beroofd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.