Jump to content

Design Your Own Mission!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • PatrickW

    4

  • DenkaanHenk

    4

  • Hanneswasco

    4

Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen.

Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen.

P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van.

Bewerkt: door hielkeh
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen.

Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen.

P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van.

Ik heb zulke programma's nog niet gezien, ten minste geen die ook maar een beetje fatsoenlijk resultaat gaven, maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze niet bestaan.

Als je een programma weet waarmee je willekeurige zinnen door CJ en de andere personages in het spel kunt laten uitspreken, hoor ik het graag.

Maar sowieso maken we een SCM mod met behulp van een "Mission Pack" en die staat alleen het aanpassen van de scm code en de GXT file toe. Op het moment dat we ook andere dingen ( zoals geluids-files) gaan aanpassen, wordt het een heel stuk lastiger om de mod te installeren en achteraf weer netjes te verwijderen. Dus dat zorgt alleen maar voor een extra drempel voor mensen om de mod uit te proberen.

Het idee is leuk, maar als het al zou kunnen, zullen wij er geen gebruik van maken. Maar ik weet zeker dat er heel wat modding projecten zijn, die heel graag dingen door CJ willen laten zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

post-33831-1200223889_thumb.png

Het leger komt eraan!

post-33831-1200223931_thumb.png

Zonder pasje had ik hier niet naar binnen gedurfd...

post-33831-1200223987_thumb.png

Naar Woozie, met Suzie, Kendl en Cesar.

Binnenkort meer!

Note: onthoudt dat dit work-in-process screens zijn. Er kunnen dus nog dingen veranderd worden voor het uiteindelijke resultaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er leuk uit Jet, ook gaaf is dat de missie zich in heel San Andreas afspeeld op Los Santos na. Ik verlang naar deze missie, de missie word waarschijnlijk beter dan End of the Line. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...