Scarface92 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Maar even een vraagje, voor cutscenes heb je toch ook de stemmen nodig? Of maken jullie alleen de missie zelf?
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Geen stemmen, aangezien je dan veel meer aan moet passen als alleen SCM (en GXT)... Maar je kan wel lezen wat ze zeggen, dus dat probleem is al verholpen.
hielkeh Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen. Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen. P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van. Bewerkt: 8 januari 2008 door hielkeh
PatrickW Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen. Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen. P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van. Ik heb zulke programma's nog niet gezien, ten minste geen die ook maar een beetje fatsoenlijk resultaat gaven, maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze niet bestaan. Als je een programma weet waarmee je willekeurige zinnen door CJ en de andere personages in het spel kunt laten uitspreken, hoor ik het graag. Maar sowieso maken we een SCM mod met behulp van een "Mission Pack" en die staat alleen het aanpassen van de scm code en de GXT file toe. Op het moment dat we ook andere dingen ( zoals geluids-files) gaan aanpassen, wordt het een heel stuk lastiger om de mod te installeren en achteraf weer netjes te verwijderen. Dus dat zorgt alleen maar voor een extra drempel voor mensen om de mod uit te proberen. Het idee is leuk, maar als het al zou kunnen, zullen wij er geen gebruik van maken. Maar ik weet zeker dat er heel wat modding projecten zijn, die heel graag dingen door CJ willen laten zeggen.
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Het leger komt eraan! Zonder pasje had ik hier niet naar binnen gedurfd... Naar Woozie, met Suzie, Kendl en Cesar. Binnenkort meer! Note: onthoudt dat dit work-in-process screens zijn. Er kunnen dus nog dingen veranderd worden voor het uiteindelijke resultaat!
Dago58x Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Fantastisch zeg hoe jullie dit in elkaar krijgen.
Hanneswasco Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Weeral prachtige screens! Ik kan niet wachten tot ik die missie kan spelen!
Froodooo Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de missie en heb al zin om hem te gaan spelen, dus ga zo door!
Mirrrr Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ziet er echt super uit. Echt ik heb er echt zin om hem te spelen. Jet & PW
Galiorix Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Geweldig, ik ben benieuwt naar het eindresultaat, al verwacht ik dat het gewoon geweldig zal worden Keep it up! Greetz
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Het mogen dan WIP screens zijn, maar ondanks dat ziet het er goed uit! Keep up the good work!
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Dat ziet er leuk uit Jet, ook gaaf is dat de missie zich in heel San Andreas afspeeld op Los Santos na. Ik verlang naar deze missie, de missie word waarschijnlijk beter dan End of the Line.
Scarface92 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Knap werk , lijkt me zeker een leuke missie om te doen. Binnenkort SA op de pc, dan kan ik genieten van deze missie!
GTA-Sheep Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ziet er top uit ik ben bijzonder benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en kan niet wachten om de missie te spelen
DenkaanHenk Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Tsja jij bent de bedenker van de missie GTA-Sheep, zonder jouw was de missie een stuk minder leuk. Want ik vind jouw idee het beste.
Recommended Posts